Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem.

 

Dolewałem jakieś dwa tygodnie temu płyn do chłodnicy do swojej megane.

Poziom zostawiłem na kresce max. Codziennie auto przejeżdża od 20 do 50 km max. Sprawdzałem dzisiaj rano poziom i okazuje się, że spad do połowy skali. Pod autem wycieków nie widzę więc moje pytanie gdzie płyn ucieka???

 

Czy jest możliwe, że cieknie powolutku gdzieś przy zacisku gumy przy silniku, leci na silnik i paruje? Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rozkręceniem tego trójwęża zrób sobie mały test. Niech ktoś przygazuje kilka sekund na maxa na biegu jałowym , a Ty obserwuj czy nie pryska płynem spod plastykowej obudowy przy silniku. Zachowaj ostrożność i nie przybliżaj się zbytnio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mnie też ubywa... I to sporo.

Pod autem sucho, ale jak piszecie może parować zanim kapnie.

Martwi mnie tylko, że to może być uszczelka pod głowicą. Gdzieś wyczytałem, że objawem tego są białe spaliny, a jak depnę w gaz to właśnie widzę biały dym. Ale o tej porze roku każdy ma biały dym, bo zimno.

Sprawdzałem opaski mocujące przewody do parownika, ale są OK. Gdzie jeszcze szukać przecieku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej megi też ubywa płynu. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, przewody nowe, odpowietrzone, nowy termostat. I też pod autem sucho a płynu co prawda wolno ale ubywa :-? Biały dym o tej porze to chyba częste i normalne zjawisko :roll: Jeszcze mam kłopot,, nie zawsze ale czesto bywa, że szaleje mi wskazówka temperatury silnika. Wszystko działa dobrze, myslałem ze to wina termostatu, wstawiłem nowy, i duzej poprawy nie ma. Co ciekawe nie dzieje sie tak zawsze ze ona szaleje, ale jednak czesto. Potrafi przeskakiwać od 1 kreski do połowy wskaźnika :roll: i to nie że tak powoli ale momentalnie ,,powiedzmy ze jest na 2 kresce, ciach :-? i wskakuje powiedzmy na okolice trzeciej.. Jakies porady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Ja miałem taki sam problem wycieku płynu chłodzącego z którym walczyłem od soboty.Po wstępnej diagnozie okazało się ze chyba to była uszczelka tak jak pisaliście wcześniej oring który u mnie był chyba szczelony pod zieloną kostką (chyba to jest czujnik temp.)Dzis wymieniłem i narazie nie widze żadnego wycieku.Jutro będe obserwował dalej jak to wygląda.Bedę pisał jak sprawa się układa.pozdrawiam

 

[ Dodano: 2007-11-06, 21:48 ]

U mnie jednak to nie oring od czujnika.Patrzyłem w silnik i dzis zauwazylem wyciek.Jest niby mniejszy ale w innym miejscu.Chyba bede musiał oddac auto do mechanika bo tak mocno to az mi się bawic nie chce ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Robert99

Witam, nie wiem czy temat jeszcze jest aktualny, ale jeśli tak to też chciałem zapytać forumowiczów znających się lepiej niż ja czy mają jeszcze jakieś pomysły.

Muszę się za to zabrać, więc chciałbym zebrać wszystkie sugestie;

 

Ubywanie płynu chłodniczego spowodowane może byc:

- uszczelka ( oring)

- uszczelka na termostacie

- nieszczelność przy pompie wody

- uszczelka pod głowicą

- nieszczelne przewody obiegu płynu chłodniczego

 

gdzieś słyszałem że mogą być też nieszczelności przy nagrzewnicy?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!