Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prablem z odpalanie megane na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Wita. Mam problem z moja meganka nie chce zbytnio odpalać na zimnym silniku robione było w nij juz prawie wszystko: wymienione świece, filtry, kat zapłonu, sprawdzane wtryski, czyszczenie układu paliwowego płynem STP, założenie zaworka zwrotnego na przewod paliwowy i nadla to samo. Silnik długo kreci przy odpalaniu po czym łapie i gasnie i tak kilka do tego kopci jak parowoz na biało po uruchomieniu szarpie przez kilka sekund po czym chodzi normalnie, dodam ze lepiej odpala po lekkim wcisnieciu prdału gazu. wystarczy ze jest leciutko ciepły i odpala odrazu. Dzis sprawdzałem czy dochodzi napiecie do swiec zarowych i chyba znalazłem bład. sprawdzałem zarowka z kabelkami. Swiatło ukazuje sie na zarowce po dołożeniu jednego kalba do + na akumulatorze i do koncowki swiecy, po przekreceniu kluczyka nie odrazu dochodzi. wydaje mu sie ze swiatło powinno zaswiecic kiedy dołoze kabelek do - na akumulatorze i do koncowki swiecy. Proszą o pomoc z problemem złego odpalania walcze juz poł roku. prosze o szybka odpowiedz. jest to renault megane 1998 r silnik 1.9 d z klima

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mu sie ze swiatło powinno zaswiecic kiedy dołoze kabelek do - na akumulatorze i do koncowki swiecy.

Źle ci się wydaje. Minus to masa, masę masz na silniku i karoserii. Jak dokładasz plus to świeca grzeje a jak minus to masz dwie masy zamiast plus i minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe rozumiem. Jest tak mam zarowkę 12v włozona aw wtyczke od niej odchasza 2 kalbelki . Jeden kabelek przypinam do plusa drugim dotykam do śrobki na siwecy i lampka zapala sie czyli tak jakby na kabelku do swiecy szedł - a jesli koncem dotkne silnika lub czegos innego to siweci bo wtedy ma i - i + czyli wychodzi na to ze swieca ma tylko - bo jest wkrecona w obudowe silnika ktora ma - i na kabelku do siwecy idzie -

Edytowane przez grzes19066
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampka zapala sie

Zgadza się, bo zamykasz obwód przez grzałkę świecy do masy. :)

Chcąc sprawdzić czy na świecę jest podawane napięcie, jeden kabelek stykasz z masą, drugi do kabelka na świecy. W momencie włączenia grzania świec żarówka powinna się zapalić. Jeżeli się nie pali nie masz zasilania świec żarowych i tyle.

Szukaj na przekaźniku świec i/lub bezpieczniku.

 

PS

Przy okazji wyczyść klawiaturę. Pl-literki Ci giną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie robie tylko stykajac kabelek do masy i konca swiecy zarowka nie swieci dopiero po dołozeniu kalbelka do + swieci juz nie mam do tego siły

 

Dodano: 23 gru 2011 - 21:11

Byłem u mechanika wszystko ze swiecami i ich grzaniem jest oki. robi mi kolejny eksperyment podłączył meganke bezpośrednio paliwem z butelki i czekamy teraz az ostygnie do zimniutkiego silnika, moze łapie gdzies lewe powietrze i to moze byc przyczyna złego odpalania. jak to nie pomoze bede grzebał jeszcze przy zapłonie jutro napisze czy cos zmieniło odpalenie z butelki.

Edytowane przez grzes19066
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie pomogło nadal to samo :) prosze o podpowiedzi

 

Dodano: 26 gru 2011 - 14:47

czy moze ktos wie jak powinna być ustawiona popma lucas ?

 

Dodano: 29 gru 2011 - 17:15

problem nadal wystepuje po sprawdzeniu pompy i kąta wtrysku

zastanawiam sie nad wtryskami moze to ich wina ? lub wrtysku startującego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!