Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z kluczykiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z kluczykiem (chyba),gdy włącza się immobilaiser i chce go wyłączyć to nie mogę gdyż kluczyk nie działa(nie wyłącza ani alarmu ani immobilaisera)Mam Megane z 98 roku.co może być przyczyną?Wyminiłem już baterie ale dzieje się tak nadal z małymi przerwami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Obie bateryjki wymieniłeś - może lekko zaśniedziały styki. Przetrzyj też bateryjki bo czasami jest coś naklejone (zabrudzenie, cena, jakaś pozostałość po taśmie) i potem jest problem. A jak nie pomoże to podjedź do ASO i podpytaj (nie dawaj do naprawy) najlepiej gościa z serwisu. Oni czasami chętnie się dzielą różnymi spostrzeżeniami i patentami.

Jedziesz i mówisz, że masz taki a taki problem i co z tym zrobić - a dobrze też się zapytać ile sprowadzenie oryginału kosztuje to daje im do myślenia, że traktujesz ich poważnie ;-)

Pytanie nic nie kosztuje a czasami pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kluczyk to chyba też nie rzadki problem. Ja miałem tak, że kluczyk wogole nie działał, a posiadałem tylko jeden. Udałem się więc do ASO pan fachowiec polutował styki bo były lużne, nauczył kluczyk (wprowadził kod, bo kluczyk może się rozkodować) i było ok. Po jakimś czsie znowu to samo, ale po odkręceniu obudowy stwierdziłem, że dioda bo to chyba tak się nazywa to coś przez co płynie sygnał była rozlutowana(moja obudowa nie jest pierwszej świeżości). Zalutowałem kluczyk działa. Myślę, żeu ciebie przydałaby się wizyta w ASO niech podlutują styki ( koszt nie duży coś ok. 30 zł). Nowy kluczyk w ASO sprowadzony z Francji około 500zł. bardzo dyżo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam wszystkich forumowiczów, myślę że mi pomożecie. Mam problem z kluczykiem do swojej meganki, kiedy chcę ją otworzyć to muszę długo naciskać na pilot żeby się zamknął, tak samo jest jak zamykam samochód muszę długo stać żeby zamknąć i odwrotnie, w pilocie zmieniłem baterie na nowe i nic nie pomogło, byłem u elektryka rozebrał kluczyk posprawdzał i wszystko w kluczyku jest ok, czasami załapie za pierwszym razem a tak to przeważnie stoję i chodzę próbując go otworzyć, proszę was o pomoc, może ktoś miał już podobny problem albo wie o co tu chodzi, proszę pomocy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka, od kiepskiego stanu gumki na przycisku w kluczyku, przez kiepski stan mikrowyłącznika, po zły styk na zlączu odbiornika IR nad lusterkiem.

Jest kilka tematów to opisujących i sposoby jak sobie z tym poradzić.

Ten podpinam pod jeden z nich, o tym samym tytule.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wymienione obie baterie (prezes)! Jak już pisałem byłem u elektryka i w pilocie jest wszystko ok, wszystkie wiązki, płytka, dioda itd. więc problem tkwi pewnie w odbiorniku przy lusterku, do ASO mam daleko żeby jechać, a czy może być taka przyczyna że kluczyk sie rozkodowuje i trzeba go zakodować? A jeżeli to odbiornik przy lusterku to co może być nie tak, jakiejś wiązki nie odbiera dobrze czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kluczyk by zgłupiał i nie pamiętał kodu to długie trzymanie przycisku nie skutkowałoby otwarciem czy zamknięciem auta. Ewidentnie gdzieś jest przerwa w transmisji sygnału IR albo jego wysyłania z kluczyka. W samym odbiorniku może być zawilgocona płytka, przykładowo od przecieków pod anteną na dachu, zaśniedziałe styki płytki z kostką, a nawet zabrudzona osłonka odbiornika..

Tu. na 38 stronach, znajdziesz więcej opcji: http://megane.com.pl/topic/337-kod-immobileizera-aktywacja-dzialanie-budowa-kluczyka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!