Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Auto w combi za ok. 6 tyś zł?


Luke16

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego że udało mi się popsuć tacie auto (golf III w combi złom na maxa) Tata chce kupić autko teraz kolejnego kombiaka do kwoty raczej max 6,5 tyś zł ... Co do paliwa to wszystko jedno czy to diesel, benzyna czy diesel bo i tak robi ok. 8 tyś km rocznie, silnik max 2.0 ... No i przedewszystkim auto które nie gnije bo golf to porażka... Myślał o audi 80 w kombi ale wg mnie cena jak za roczniki 94, 95 jest zbyt duuuuża ... a auto już leciwe... Co byście radzili do tej kwoty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba było nie psuć tacie auta, bo wykluczyłeś najtańsze (i zarazem najnowsze) auta i zostały same wypierdziane, stare niemieckie graty ... i citroen xsara. Chociaż nie wiem czy za te pieniądze nie można się juz pokusić na lagune 1ph2.

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.01.2012 o 17:31, Luke16 napisał(a):

Z racji tego że udało mi się popsuć tacie auto (golf III w combi złom na maxa) Tata chce kupić autko teraz kolejnego kombiaka

Zaprzeczasz wszelkiej logice postępowania :-)

Na miejscu ojca wybrałbym megane I ph II albo scenica I ph I

A Tobie radzę, zmień dilera bo ten Ci złe zioło sprzedaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio z kolegą kupowaliśmy (dla kolegi) megane w kombi. Udało nam się kupić 99 rok po lifcie z silnikiem 1,9 DTI. Cena auta 5800zł. Co prawda miała malowany błotnik przedni i maskę (widać z daleka :) ) ale ma klimę, elektrykę i webasto. odpukać minęło już ponad 2 miesiące i autko chodzi idealnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megane za małe laguna za duża a scenica muszę przedyskutować bo zapomniałem o nim całkiem :-)

 

Maks79 wykluczyłem bo:

- daewoo - jak to wygląda (dla mnie kaszana totalna)

- fiat - pozostawie to bez komentarza po 2 fiatach .... jeszcze do dzisiaj ubolewam ile przez nie straciłem kasy a w szczególności przez ostatniego

- ford - jak to przysłowie mówi :) i trochę w tym prawdy po tym jak widzę co kumpel przeżywa ze swoim mondeo tddi ....

 

Tomik chyba właśnie dobrze postąpiłem że pozbyłem się tego golfa bo zagrażał bezpieczeństwu na drodze... jak ojciec zaciągnął go do mechanika to on się sam za głowe złapał że kół nie pogubił taki stan zawieszenia był...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
- daewoo - jak to wygląda (dla mnie kaszana totalna)
- to chyba ma być auto taty

 

Mój braciak miał kiedyś Skodę Felicię kombi nie pamiętam jaka pojemność ale była w gazie - jeździł "za darmo". Jak to auto dla taty to idealne, tanie w zakupie (połowa kasy w kieszeni :-) ) i w utrzymaniu.

To tylko taka moja propozycja

Edytowane przez cinek_uk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taty nie taty ale jakoś ma to też wygląda i do daewoo nie wsiądzie taką ma jakąś manie z resztą ja też bym ni lanosa matiza itd nie chciał :-) Co raz bardzie przekonuje go do marki renault (wiadomo zwolennik VW ale już mu wybijam to z głowy)... wpadło mu w oko renault scenic ale za taką kase raczej się kurcze nie kupi... prędzej właśnie megane bądź laguna tylko laguna sporawa już jest, ale komfort ahhh miodzio :) Niech się moja VB schowa... to nie jedzie tylko płynie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna za duża, a Megana za mała? Różnica w długości to 4440 vs 4620 - 18 cm. Scenik swoją drogą wyraźnie krótszy od obu (4168) a rozstaw osi taki, jak w Megane, bo ta sama płyta, jeno wyższy jest.

 

Golf III kombi ma długość 4340, czyli 10 cm krótszy od Megane kombi i wciąż 15cm dłuższy niż Scenik. Nie wiem jakich dokładnie rozmiarów szukasz?

 

Zresztą, szczerze mówiąc, mając do dyspozycji 5-6k to nie ma co wybrzydzać, że auto ma być 5cm dłuższe albo krótsze - trzeba brać zadbany egzemplarz i tyle. Ciężko znaleźć sensowne auto za takie pieniądze i nie ma co niepotrzebnie zawężać sobie ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopak wybrzydza co najmniej jakby miał 80 tysięcy i kaprysi jak mała dziewczynka. :) Rozwiązanie problemu sprowadza się do jednej rady: za te pieniądze to nie patrzeć na markę, tylko na to w jakim stanie ogólnym jest auto. Silnik, wyposażenie, model to są sprawy drugorzędne. Można kupić sobie Ałdi (bo "prestiżowe"), a dokładać co miesiąc do niego dwa razy tyle co do młodszego np. Daewoo. No ale "szacun na dzielni" jest bezcenny. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autem nie tylko jeździ tata ale i mama i miała problemy z parkowaniem już golfem... daewoo dla mnie i taty to nie samochód i więcej o tej marce prosze nie pisać bo za darmo lanosa, matiza i innych z tej stajni nie chciałbym ... Rozmawiałem właśnie z kolegą i powiedział mi o ladze 2.0 z grudnia 98 roku z gazem sekwencyjnym ... sprawa do przemyślenia ... ale z pewnych rąk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!