Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przestał działać pilot - synchronizacja nie pomaga


Rekomendowane odpowiedzi

witam, nie jestescie osamotnieni, spedzilem dzisiaj pol dnia na probie odpalenia samochodu, mam dokladnie ten sam objaw co wy

/|\/|\/|\

dodam tylko ze udalo mi sie otworzyc maske w 5 minut bez odkrecania czegokolwiek, natomiast otwarcie drzwi zajelo mi godzinke, chociaz troszke musialem poszperac dlugim drutem

/|\/|\/|\

jako ciekawostka napisze ze w momencie kiedy odlaczylem akumulator i po podlaczeniu spowrotem po nacisnieciu przycisku pilota drzwi tylko sie blokowaly (ryglowaly) natomiast nie byly w stanie sie otworzyc

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.9 - Enter

Wstawiłem ślaczki żeby ładniej było.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam ten sam problem.Mam samochod ktory odpala lecz nie moge do niego wejsc.

W srode przy temp.-25 wszystko bylo ok.Pojechalem nim do pracy ale po 4 godzinach nie moglem go otworzyc z pilota.

Zamki w drzwiach nie dzialaja wiec podjalem probe wejscia przez bagaznik.Udalo mi sie wejsc ale wkladka zostala na kluczyku.

Na wyjacym auto-alarmie podjechalem do mechanika.Podlaczyl sie do gniazda diagnostycznego i nie stwierdzil zadnych

nieprawidlowosci.Jedyny plus tej wizyty to,ze auto-alarm przestal dzialac.Na wtorek umowilem sie do serwisu.Przez dwa dni nie zamykalem samochodu.

Ale wczoraj podkusilo mnie zsynchronizowac pilota.Zrobilem tak jak wyczytalem na forach.Rzeczywiscie zadzialal.Zamknal drzwi i uzbroil alarm.

Nadal pilot nie otwiera mi samochodu.Wypada mi zapomnieć do czasu ustąpienia mrozów o tym, że mam samochód.Czy może ktoś mi jeszcze coś poradzi ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z rańca wszystko działało jak należy, po przyjeździe do pracy zamknąłem samochód, lecz otworzyć już go nie mogłem. Ani jeden ani drugi kluczyk nie otwiera i nie zamyka.

 

 

A czy tobie migala dioda od immo ? Bo u mnie objawia sie to tym ze nawet po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki nie daje oznak zycia

 

ps do moderatorow i adminow

na laptopie firmowym nie mam polskich znaczkow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż, mnie też ten problem doskwiera. Ostatnio pomogła synchronizacja. Dzisiaj -20st. otworzyłem auto normalnie pilotem dojechałem do pracy i zamknąć już nie mogłem. Szczęście w nieszczęściu tylko takie, że u mnie zamki w drzwiach działają bez problemu. Ciekawy tylko jestem co jest tego powodem bo jak widać jest to typowa usterka tego modelu i może by się udało to jakoś poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, po moim dzisiejszym doświadczeniu myslę, że czas podsumować i zakończyć ten wątek.

 

Otóż przy -11 stopniach Celsjusza na termometrze samochodu udało mi się zsynchronizować pilota. A to dzięki rozłączeniu akumulatora na chwilę. Stąd mój wniosek, iż takie zachowanie samochodu to raczej jego cecha niż usterka. Proponuję wszystkim wykonać podobny eksperyment i podzielić się wnioskami. Potem będzie można zamknąć wątek.

 

pozdrawiam,

Łabędź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie/panie chciałbym się dowiedzieć czy po takich akcjach z temperaturą po podłączeniu akumulatora lampka od immo daje jakiekolwiek oznaki życia ?

 

Podłączyłem akumulator, przekręciłem kluczyk na zapłon, próbuje odpalic i nie zaskakuje, po wyjęciu kluczyka też nie zaczyna migać lampka. O ile dobrze pamiętam - jak wszystko było ok, w momencie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki lampka zaczynała migać, poprawcie mnie jeśli się myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na bezpiecznik od UCH - może ma przerwę. Ja dzisiaj wyciągnąłem bezpiecznik od UCH i włożyłem ponownie i po tej operacji dało się zsynchronizować kluczyk co by potwierdzało teorie kolegi labedzkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to jeszcze napiszcie jak zrobić synchronizację kluczyka? Mnie od czwartku 2 lutego (-28 stopni) pilot nie działa i się męcze w oczekiwaniu na odwilż :)

Edytowane przez paoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już opisywane wielokrotnie :) Wsiadasz do auta razem z kluczykiem i trzymasz guzior przez ok 10sek. aż zgaśnie led w kluczyku. Następnie puszczasz przycisk i naciskasz dwa razy szybko. Jak synchro się powiedzie to kluczyk będzie działał. Jak się nie uda to wyjmij bezpiecznik od UCH, następnie włóż i spróbuj ponownie synchronizacji. Bezpiecznik od UCH jest drugi od lewej w ostatnim rzędzie (jak wyciągniesz zgaśnie lampka IMMO i oświetlenie wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!