Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane ph2 Air czy warto kupić?


presidente

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wciąż pomału bez pośpiechu szukam dla siebie auta. Zrezygnowałem ze scienika i znalazłem taką megankę

http://"http://otomoto.pl/renault-megane-klimatyzacja-abs-salon-C22962203.html"

 

Dzwoniłem już nawet. Handlarz, nie pierwszy właściciel. Kupił podobno kilka dni temu od kogoś w Warszawie. Na pewno ma lekko wgnieciony próg przy tylnych drzwiach, moim zdaniem jakoś dziwnie spasowana tylna klapa i reflektor od strony kierowcy jakiś ciemny. Ale chciałbym zobaczyć.

 

Czy może jeszcze coś rzuca Wam się w oczy na co warto zwrócić uwagę i zapytać? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni zderzak rzeźbiony, tylny zresztą też ( nierówne szczeliny ). Ja szukałbym dalej bo jak na ten przebieg to ma coś za ładne wnętrze ( kierownica i lewarek ) tak mi tu coś picowaniem leci ... :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Faktycznie coś nierówne szczeliny.

Coraz częściej mam wrażenie, że jedynym dobrym wyjściem jest zakup nowego :l: . Wszystkie pozostałe to masa szpachli, pianki oferowana przez "pierwszych właścicieli" już od września szukam ale same składane złomy. czasem mam dość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno numer VIN nie może zawierać litery O oraz cyfry 0. Tymczasem podany numer to vf1baodo525695235 czy to znaczy, że jest nieprawidłowy?

 

Czy możecie podać na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie megane ph2. Z góry dzięki.

Edytowane przez presidente
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień doradcę odnośnie numerów VIN, albo daj mu piwo żeby więcej Ci nie doradzał bzdurnie. "Usłyszał, że biją dzwony tylko nie w którym kościele". W numerze VIN zawierają się i cyfra ZERO i litera O ( o - jak Olga). Jedyny mankament jest w tym, że przy kontroli i rejestracji auta, każde O wprowadza się jako 0 (zero).

Edytowane przez Zygmunt Małek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO jak na rocznik 2001 użytkowany w rodzinie to normalny. Ja przyjmuję, że średnio robi się 20 tyś rocznie. choć ja osobiście nie robię więcej niż 10 tyś bo 3x szybciej i taniej jest mi dojechać do pracy tramwajem.

Ale są i tacy co robią 30 i więcej :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni zderzak rzeźbiony, tylny zresztą też ( nierówne szczeliny ). Ja szukałbym dalej bo jak na ten przebieg to ma coś za ładne wnętrze ( kierownica i lewarek ) tak mi tu coś picowaniem leci ... :l:

 

Co do blachy i nie równych szczelin między elementami to się zgodzę bo to już może być większy dzwon. Natomiast jeśli chodzi o zderzaki to nie jest to jakiś wyznacznik złego samochodu. Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na elementy konstrukcyjne progi, spód. A co do wnetrza moja Reńka ma smignięte też już ponad 180 000 i wnętrze mam w nienagannym stanie. Także dużo zależy kto tym jeździł. Odnosząc się do tego konkretnego przedstawionego tu egzemplarza to faktycznie klapa sterczy i odnosi się wrażenie jakby była na szybko poskładana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!