Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

elektryczny schowek


Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie,

 

oprócz wspomnianego niżej postu dot. szyb, posłuszeństwa odmówił mi dziś także schowek centralny (ten sterowany elektrycznie). W celu dostania się do gniazda serwisowego został odsunięty do tyłu i już nie chce wrócić na swoje miejsce. Wcześniej problem był podobny mianowice przy naciśnięciu można było dokonać jego ruchu tylko w jedną stronę a potem się blokował, ale jednak ten ruch był. teraz schowek zastrajkował całkowicie. Czy winne może być połączenie elektryczne, kable? Jak znaleźć przyczynę?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam ja w swoim scenicu mam coś takiego ze schowkiem mogę wykonać max dwa ruchy i stop bo potem się wyłącza i nie mogę nim ruszać trzeba chwile odczekać(5min) i można znowu ruszać a i w moim nie działa gniazdo zapalniczki na dodatek :lol:

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gungosa, u mnie schowek działa identycznie - dwa ruchy i tyle. Ale gniazdo mam sprawne. Sprawdź bezpiecznik do schowka. Ja miałem przypadek, że lampka w nim się paliła a prądu w gniazdku nie było bo podłączyłem lodówkę turystyczną i coś się sfjczyło;/. Wymiana bezpiecznika pomogła.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

rozpiskę mam z komory silnika i z kabiny(na dole po lewej z deski rozdzielczej) ale żaden opis bezpiecznika za to nie odpowiada :lol:

 

Dodano: 17 kwi 2012 - 09:29

już wiem dlaczego nie mogłem nim ruszać przez chwile po przesunięciu

schoweks.jpg

Edytowane przez Gungosa
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to niezbyt szczęśliwy projekt.

Dowcip polega na tym, że tam jest silniczek, który po odryglowaniu zatrzasku schowka pozostaje zablokowany pod prądem. Wiadomo, że zablokowona silnik ciągnie bardzo dużo prądu i się bardzo nagrzewa. Rozwiązanie powinno być takie, że albo silniczek rusza schowkiem w przód lub tył albo do zatrzasku rygla powinna być doprowadzona linka. Widać silniczek był tańszy <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak naciśniesz guziczek oznaczony numerem 4 na rysunku, który wkleiłeś to ciągnie prąd.

Czym dłużej go trzymasz, tym dłużej silnik pobiera prąd jak na zwarciu - zatrzymany silnik to niemalże zwarcie. Poelcam sobie zrobić doświadzcenie z bateryjkami, multimetrem i zabawką, w której można zatrzymać silnik.

 

Dodano: 17 kwi 2012 - 10:23

Mając na myśli zatrzask schowka, chodziło mi o ten zatrzask, który uniemożliwia przesuwanie w przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!