Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak zasiania pompy paliwa


radek.pqr

Rekomendowane odpowiedzi

witam. od tygodnia usiluje uruchomic swoja megi po tym, jak zwyczajnie zgaszając ją pod domem po 3 godzinach nie chciała odpalić. pompka paliwa nie ma zasilania, wcale jej nie slychac, jedynie rzadko uda sie jej zaskoczyc. sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, przekazniki i masy. slychac tylko pykanie w komorze silnika (prawdopodobnie przekaznika choć sam nie wiem) . tyka on 2 razy.

 

byłbym wdzięczny o porady co moge jeszcze sprawdzic w tym samochodzie. pompka na krotko chodzi wiec nie ma nowy ze sie popsula.

nie mam juz pomyslow.

 

dziekuje za odpowiedzi :mrgreen:

Edytowane przez radek.pqr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że tyka dwa razy świadczy o tym, że przekaźnik pompy działa prawidłowo. Pierwsze pyknięcie to załączenie pompy, drugie pyknięcie to puszcza przekaźnik bo silnik nie podjął pracy. Do sprawdzenia dwa grubsze przewody dochodzące do tego przekaźnika, mogły zaśniedzieć wewnątrz koszulki w miejscu styku z przekaźnikiem. Z zewnątrz nie widać a w środku już przerwa. Tak miała moja córka w clio II.

Oczywiste,że bezp. 30A w komorze silnika sprawdzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, bezpiecznik 30A sprawdzony niejednokrotnie :mrgreen:

słychać dwa tyknięcia w komorze silnika ale nie załącza sie przekaźnik pompy, gdy go zewre mechanicznie to slysze ze pompka dziala.

przekaznik nie ma sygnalu zeby zalaczyc pompke. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kontrolka immo "żyje"

 

immo zostalo wczesniej usuniete poniewaz w pewnym momencie nie moglem otworzyc samochodu z pilota mimo ze byly dobre baterie i tym samym nie wylaczyl mi sie immo i nie moglem uruchomic samochodu przez blokade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizyta u elektryka chyba tylko wchodzi w grę, lub sprawdzenie wiązki która idzie w nadkolu do UCH

 

gdzie jest ten moduł UCH i jak go wydobyć?

 

Dodano: 27 lut 2012 - 21:29

Wyjmij akumulator, obok niego masz bezpieczniki, obstawiam że panuje tam nieziemski syf i po wyczyszczeniu powinno być ok.

 

wszystkie bezpieczniki sprawdzone i wyczyszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!