Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

gratuluje

nam nie musisz gratulować, pogratuluj sobie sam, że kupiłeś złom.

 

Z Twojego posta wynika jednoznacznie, że masz coś nie tak z silnikiem i teraz po kolei.

1) termostat wymieniony, OK, ale sprawdzone zastały czujniki temperatury, połączenia w kostkach przy czujnikach i przy liczniku?

2) jak w środku nie grzeje nadal, a temp. silnika pokazywana jest w normie to może nagrzewnica zawalona, cóż autko ma swoje lata i najechane ponad drugą setkę.

3) w przypadku zamulonego silnika powodów może być kilka, świece, przewody WN, Cewki, filtru, a nawet nieszczelność na dolocie powietrza do silnika, trudno powiedzieć bez szczegółowej diagnozy. Trzeba wszystkie elementy, po kolei sprawdzić.

4) Dymi na biało, a płyn ucieka z układu chłodzenia ? Jak nie to na pewno nie jest to uszczelka pod głowica. Ale obserwuj.

5) jak chodzi jak diesel wyreguluj zawory, może też coś być z rozrządem

6) obejrzyj kolektor, może jest pęknięty albo trzeba wymienić uszczelkę.

7) to trzeba przywrócić odpowiednie obroty biegu jałowego, pewnie pokręciła śrubką na przepustnicy.

A teraz poczytaj sobie forum zwracając uwagę na to co napisałem powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn nie ucieka, lecz czasami widać w nim bulgocące bomble

uszczelka?, stąd może być buczenie na zimnym.

biegu jałowym? 900ob/min?

na zimnym silniku od 1000 - 1500 rpm ale to wszystko zależy od wielu czynników, standardowo 1000-1200 rpm, na gorącym silniku 750 +/_ 50 rpm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam doczepie sie do tematu. Mam problemy z moja meganka 1.6e z 96roku.. Wiec ostatnio tak jak kolega wyzej ma jechalem i zaczal strasznie mulic, szarpac.. Wycztalem ze prawdopodobnie to cewka. tylko jak to sprawdzic i co ewentualnie wymienic(swiece, kable???) bo jestem zielony w tych sprawach. dzieki wielkie..

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to sprawdzic

jeśli to wina świec to odpinaj po kolei wtyczki ze świec jeśli praca silnika na danej świecy się nie zmieni (po wyciągnięciu przewodu od świecy) masz winowajcę. W nocy pod czas pracy silnika widać przeskok iskier(niebiesko pod maską) jeśli to przewody mają winę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za pisownie ale nie mam polskiej klawiatury bo mieszkam za granica. ok dzieki za odpowiedz, moze zaraz pojde sprawdzic czy kable sa ok. czyli jak bedzie roznica po odpieciu wtyczki od swiecy to swieca czy cewka?

Jest to dokładnie opisane w regulaminie pkt. 5.6 polecam jego lekturę.

Uznaję to jako zgłoszenie.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem.. chcialbym sie jeszcze dowiedziec odnosnie cewki bo moze je warto tez wymienic bo sa firmy sagem a wyczytalem ze sie psuja a u mnie od nowosci nie byly wymieniane.tylko nie wiem czy sie wymienia wtyczki co ida na swiece czy ta czesc bardziej u gory co wychodza kable na swiece? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podwieszają się szczotki w rozruszniku, to zdecydowanie częściej zdarza się to na rozgrzanym silniku i ustępuje po ostygnięciu lub uderzeniu w rozrusznik. Zanim zdecydujesz się na wyciągnięcie rozrusznika, możesz spróbować sprawdzić stan złączy elektrycznych na rozruszniku (plusa i masy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!