Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

woda w cylindrach


lygrys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

z moją megane męczę się trzeci rok i wygląda na to że ostatni. Począwszy od zawiezienia auta, do warsztatu specjalizującego się w renault na wymianę rozrządu. W trakcie prac telefon że do wymiany jest uszczelka pod głowicą. Zrobili. rozrząd (bez wymiany pompy) + wymiana uszczelki - 1200,00 zł. Auto zaczęło pracować bardzo nie równo i klekocze jak diesel. Panowie fachowcy twierdzili że tak było, nie mają sił się z nimi kłócić auto od mechanika do mechaniki, diagnozy przeróżne najczęściej obstawiano luz na zaworach. Ten sprawdzony - minimalnie skorygowany, dla ucha nie duża różnica. I tak po 6 miesiącach odwiedzania przeróżnych fachowców jeden na nowo ustawił rozrząd. Ogromna poprawa. Nic tylko pogratulować Panom od renault którzy go źle ustawili. To udało się zamknąć i znów pojawił się problem - pęknięty kolektor wydechowy i woda w cylindrach, i do tego po dłuższej chwili na luzie gaśnie....pomocy bo nie mam sił po raz kolejny objeżdżać wszystkich "fachowców" w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik ma wadliwie zaprojektowaną głowicę. Na 4 cylindrze między kanałem wodnym a komorą spalania jest coś około 5mm uszczelki. Jest to najsłabsze miejsce i zawsze strzela w ty miejscu, jak coś to wrzucę foto :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden na nowo ustawił rozrząd. Ogromna poprawa. Nic tylko pogratulować Panom od renault którzy go źle ustawili

 

Silniki 1,6 w megane I klekoczą chyba wszystkie ale czy we wszystkich mógłby być źle ustawiony rozrząd.?? Nawet minimalnie przestawiony rozrząd to problemy z paleniem silnika, prawdda.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko, może być również pęknięta głowica lub blok, ale bardziej obstawiał bym spapraną wymianę uszczelki pod głowicą.

 

Witam,

całość rozkręcona ... diagnoza:

nierówno dokręcona głowicą. Efektem czego pozawijana uszczelka. Wałek wysłany do regeneracji, uszczelki i simegingi zakupione pozostaje znaleźć kolektor wydechowy.

pozdrawiam specjalistów z zielonej góry z krętej :lol: z podziękowaniami "umiejętną" wymianę rozrządu i uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!