Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co to za czujnik ?


Rekomendowane odpowiedzi

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

A gdzie powinien być wpięty ?

I co się może dziać jeśli nie jest on podłączony ?

 

Sprawdzałem w książce serwisowej i mojej megance nie ma czegoś takiego jak Czujnik ciśnienia płynu wspomagania.

Edytowane przez hghormone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak by go ktoś odłamał (przy wymianie rozrządu?). W moim silniku taki czujnik jest na pompie wspomagania kierownicy. Może to Ci pomoże (numer 8): http://megane.com.pl/files/file/21-opis-czujnikow-silniki-14-i-16-16v/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedź.

Rzeczywiscie zobaczylem ze pod zbiorniczkiem wspomagania na jednym z węży wystaje metalowa końcówka tego czujnika, a więc chyba musze kupić nowy czujnik, bo raczej ta czesc ktora ja mam rzeczywiscie sie wylamala, chyba ze jest to wpinane.

Moze mi ktos jeszcze powiedziec co sie bedzie działo gdy tego czujnika nie ma podlaczonego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A patrzyłeś na opis tego czujnika, który jest w podlinkowanym przeze mnie pdf-ie?

Pewnie nie, bo byś wydedukował co się będzie działo bez czujnika...

Włącznik ciśnieniowy wspomagania układu kierowniczego.

Włącznik ten jest umieszczony na wylocie wysokiego ciśnienia pompy wspomagania

układu kierowniczego (nad pompą). Przekazuje do elektronicznego urządzenia

sterującego silnika, przez połączenie z masą (styk 85), sygnał, że ciśnienie oleju

wytwarzane przez pompę wzrosło w stopniu powodującym konieczność reakcji na

spadek prędkości obrotowej silnika samochodu (spowodowany jego obciążeniem

przez pompę wspomagania układu kierowniczego).

Nie ma czujnika, nie ma informacji do ECU, że trzeba zwiększyć obroty, bo wzrosło obciążenie. Pewnie obroty będą nieprzyjemnie spadać podczas intensywnego kręcenia kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podłącze się do tematu. Dziś zdjąłem przedni lewy błotnik bo musż go pomalować na rantach i przy okazji usunąć rdzę która pojawiła się w różnych zakamarkach. Ale piszę o tym ponieważ moją uwagę zwróciło to co na zdjęciu wskazane jest wkrętakiem:

 

dsc00301je.jpg

 

Co to jest.??

 

dsc00302co.jpg

 

dsc00303vo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!