Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z mocą


CORI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem informacji na forum ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi. Mój problem wygląda tak:

Moja Megi stała dłuższy czas (2 tyg) w garażu z powodu uszkodzenia felgi i zawieszenia, dodam że ropy w baku było mało.

Kupiłem nowe felgi itp i chciałem jechać do mechanika. Zdziwiłem się bardzo, bo samochód praktycznie nie reagował na pedał gazu, z problemami ruszyłem z miejsca.

Jedyny sposób na rozpędzenie pojazdu to "pompowanie" pedałem gazu i ciągnięcie go do wysokich obrotów - kiedy osiągam 3-3,5 tyś obrotów na trójce nagle go zrywa i jedzie jak gdyby nigdy nic, rozpędziłem się bez problemu do 185km/h i stwierdziłem że już jest wszystko ok, ale jak zwolniłem było to samo.

Dziś było to samo, ledwo ruszyłem, ale po wkręceniu na obroty dostaje cudownego ozdrowienia i wgniata w fotel.

Byłem na CLIPie i wyświetliło, jak to nazwał mechanik "Błąd główny" - DF038. Stwierdził ze to coś od turbosprężarki, więc sprawdził ciśnienie i okazało się że pompuje dobrze.

Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o jakieś wskazówki.

I jeszcze jakby mi ktoś powiedział co dokładnie oznacza błąd DF038 :lol:

 

Zapomniałem dodać, że jak wciskam pedał gazu w podłogę to auto reaguje jakbym tylko delikatnie go muskał, spalanie 10l na dwójce z pedałem w podłogę, 7l na tróce, 4l na szóstce.

Edytowane przez CORI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie od wczoraj dzieje się tak samo. Również z obrotami. Dodatkowo silnik odpala za każdym razem 3-4 sekundy strasznie się przy tym męcząc. Po odpaleniu przez sekundę czarny dym z tłumika. Przy ruszaniu czasami gaśnie. Muszę ruszać z wysokich obrotów. U mnie zerwał się wężyk podciśnienia z Vacum pompy. Założyłem, ale pękł cały plastik zaraz przy pompie. Czekam teraz na nowy. Może to coś da. Polecono mi też zmianę wężyków podciśnienia na nowe. Najdziwniejsze, że na desce rozdzielczej nie ma żadnych błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również nie pokazuje nic na desce... Przed chwilą grzebałem się przy filtrze powietrza i przepływomierzu, chodzi trochę lepiej, jadę teraz na jadę próbną.

Jak odpiąłem wgl przepływomierz to lepiej reagował na gaz, ale przy 2tyś obrotów coś gruchotało w silniku. Skoro reagował lepiej na gaz to może być wina przepływomierza?

 

EDIT: Wygląda na to że przepływomierz szwankuje, w tej chwili auto chodzi już jak powinno.

Edytowane przez CORI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!