Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poduszka silnika


martbex

Rekomendowane odpowiedzi

Prawa poduszka silnika jest mokra, wiec cche ja wymienic. niestety nie stac mnie na poduche SASIC wiec zdecydowalem sie kupic taka na allegro, czy ktos wymienial juz ta poduche na podrobe???

http://allegro.pl/item253841228_poduszka_s..._megane_99.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawa poduszka silnika jest mokra
jak to mokra? przecież w takiej poduszce nie ma żadnych płynów

 

[ Dodano: 2007-10-08, 12:39 ]

sasic to też zamiennik jest i to nie zawsze najlepszy

 

wsadzisz badziewie i za 2-3 miesiące zacznie Ci stukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejowa to jest mylne określenie bo po prostu do gumy w procesie produkcji dodaje się trochę oleju by guma miała odpowiednią sztywność, nie ma tam płynnego oleju ani nic takiego :-P i nic z takiej poduszki nie może ciec bo to niemożliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bronius nie masz racji. U nas w Megane co prawda wygląda ona trochę inaczej ale ma malutką dziurkę która jest zatkana małą metalową kuleczką. A tam właśnie w środku jest olej który amortyzuje wszystkie wstrząsy. martbex podaj dokładne dane auta: rok, pojemność, symbol silnika itd a powiem Ci za ilę mogę załatwić Ci Sasica. A i jeszcze jedno. Wszystkie poduszki SASICA to oryginał na pierwszy montaż do Renault. Można to zauważyć po idealnie takim samym wyglądzie, numerze oryginału i zeszlifowanym znaczku Renault na SASIC'u. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziolo, Dziekuje za dobre checi ale juz zamowilem ta na allegro, wiem ze jest to tani zamiennik, ale nie stac mnie w tej chwili na zakup Sasica za prawie 300 zl

A jesli chodzi o to czy olejowa czy nie , to kurcze wiedzialem ze jest to olejowa, bo tak mi nawet powiedzial, ten ktory sprzedaje to na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile dokładnie kosztuje ale jeśli 300 zł to ja załatwił bym Ci za jakieś ~170zł. Sam też kiedyś kupiłem podrubkę a później za jakieś 2 tygodnie kupiłem SASIC'a. Pamiętaj: to co jest tanie to jest drogie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Nawiązując do tematu poduszki. Jak rozpoznać, czy prawa poduszka jest olejowa? U mnie chyba padła (scenic I phII 1,9 dci). Facet na allegro powiedział mi, że olejowa ma sznureczek, po którym można poznać stopień zużycia :shock: . Ja tam u siebie żadnego sznureczka nie znalazłem i olej też z niej nie leci, ale gołym okiem widać pęknięcia gumy. Może ktoś wie jaka poduszka występuje w takim modelu jak mój?

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie ..o co chodzi z tym sznureczkiem na poduszce silnika? Myślałem,że jest to jakieś zabezpieczenie. Tez mam taki wynalazek w Megance.

Z tego co widzę to poducha jest nowa i była wymieniana całkiem niedawno bo w koło są ślady po robocie( porysowany lakier na kielichu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że trzeba wymienić, ale nie wiem na jaką - bo czym się różni jedna od drugiej-sznureczkiem? :P A może u mnie ten sznureczek był, a myszy go zjadły? Nie wiem jakiej poduszki szukać. http://www.allegro.pl/item344725949_podusz...scenic_1_9.html to niby taka jest olejowa, ale moja jest bez tej gumowej przystawki i sznureczka. Może poduszka jest nieorginalna :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

[Megane II ph I 1.9 dCi] Czy ktoś wymieniał samodzielnie poduszkę silnika po stronie kierowcy przy skrzyni biegów :) Czy po wyjęciu akumulatora i jego podstawy dostanę się do poduszki :) Mam garaż z kanałem, ale dość wąski, więc jak trzeba ściągać koło to muszę wyjechać na zewnątrz. Proszę o pomoc, samochód jak w opisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam jestem,po wymianie poduszki silnika prawej,przy rozrzadzie i mam pytanie slychać lekkie skrzypienie i teraz nie wiem czy to guma od poduszki tej nowej, czy coś innego i dodam jeszcze stara poduszka miała nałożona taką jakby taśme na boki a ta nowa nie miała i nie wiem czy trzeba to zakładać czy nie. Prosze o podpowiedz z gory dziekuje i pozdrawiam. <_<

 

Dodano: 08 paź 2014 - 21:24

Witam wracam,do tematu poduszki przy rozrzadzie zostala wymieniona na nowa, firmy sasic i po wymianie podaczas jazdy slychać na nierownosciach skrzypienie gumy od niej i rownierz na postoju ruszajac ja ta guma skrzypi od poduszki jak można usunać to skrzypienie prosze o pomoc z gory dziekuje i Pozdrawiam. :angry:

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!