Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno nic nie pisałem więc w końcu dopadł mnie problem...

 

2 megan jest wyposażony w klime, na początku miesiąca została napełniona, odgrzybiona i został wymieniony filtr.

Na początku było wszytko ok, ale teraz raz klima daje jak lodówka a raz załącza się, ale w ogóle nie chłodzi, podjechałem z tym problemem do gościa od klimy pierwsze co to, że nie jest nie szczelna i po uzyskaniu ciśnienia ucieka gaz ale po podłączeniu maszynki i jej wskazań a zapisów z książki wynika że jest wszystko w najlepszym porządku. Zacząłem szukać sam problemu, przejechałem się nim ok 20km z włączoną klimą i wyciąłem filtr klimatyzacji i ku mojemu zaskoczeniu chłodniczka klimy lub parownika (jak kto woli), jest w połowie lodowata a w drugiej połowie gorąca, czyżby problem tkwił w jej przytkaniu?

Prosiłbym o pomoc, i opis jak to wygląda u was.

 

Dodano: 24 maj 2012 - 19:30

Edit.

Odwiedziłem innego fachowca i stwierdził, że doszło do zapchania chodniczki (parownika)...

Fachowiec powiedział, że można go wymontować i przepłukać, ale metoda może zadziałać tylko na jakiś czas zastanawiam się nad wymianą na używkę + czyszczenie lub zakup nowego.

Co o tym myślicie?

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z używkami to bym uważał bo diabli wiedzą czy nie kupisz coś niewiele lepsze od tego co masz teraz. Z tego co zauważyłem to szrociarze nie przykładają się jakoś specjalnie do zabezpieczania części od klimy.

I nie zapomnij przy okazji wymiany dać nowy (sklepowy) osuszacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszło do zapchania chodniczki (parownika)..

Zastanawiam się jak do tego mogło dojść. Generalnie rurki mają duże średnice w porównaniu do wielkości cząstek czujnika. Wąskim gardłem całego układu jest zawór rozprężający. W układzie jest czynnik i olej, może niewielka ilość wilgoci. Nie widzę co mogło by spowodować zapchanie parownika.

Co do elementów używanych to w tym przypadku kupował bym nowe części. Wymiana parownika będzie kosztowna, jest kupa rozbierania. W przypadku kupienia używki tak naprawdę nie ma gwarancji w jakim jest stanie i jak długo wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupiłem sprowadzane Megane I z silnikiem 1.4 95KM i klimą.

W tym roku napełniałem klimę i pozwoliłem dodać sobie do niej tzw. Marker, zeby po mies. pojechać i sprawdzić jej szczelność pod UV.

Okazuje sie, ze chłodniczka klimy jest jak sito, bo w kilku miejscach świeci pod UV aż miło.

Teraz czeka mnie jej wymiana, a to koszt ok 300-400zł samej chłodnicy plus za robote 100zł i ponowne uzupełnienie 130zł.

Zajebioza! ;)

 

Pytanie:

Gdzie rozejrzeć się za chłodnicą w dobrej cenie? , nie biorę wogóle pod uwagę używanej, bo może być gorzej niż mam teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!