Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z elektryką wskaźnika paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Aaa te sprężyny to u mnie są ;) ,ale poziomu paliwa nie pokazuje, blaszki dociskałem, jak ruszałem tym drutem to wskazówka się unosiła ale jak pompę włożyłem z powrotem do baku to wskazówka leży a kontrolka od rezerwy zapala się tylko jak uruchamiam auto potem nawet gdy jest bardzo mało paliwa nie zapala się. Czy to ten czujnik tez jest uwalony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kontrolka zapalała się dopiero jak zostało w zbiorniku ok. jednego litra ;) . Po modyfikacjach pokazuje jakieś 5 litrów ;) . Aby to sprawdzić musisz wyjeździć paliwo do końca (aż silnik zgaśnie). Jak wtedy się nie zapali to uwalony czujnik. A napięcie do potencjometru dochodzi (+5V)?

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dwa razy miałem sytuacje gdzie skończyło mi się paliwo a kontrolka się nie zapaliła (czyli czujnik do wymiany, z tego co czytałem od lanosa pasuj czy to prawda?), ?Napięcia nie sprawdzałem bo pomyślałem że skoro wskazówka się unosi to napięcie musi dochodzić, poza tym zrobiłem tak jak wyżej napisałeś i wskazówka się uniosła wiec napięcie jest, tylko nie znam jego wartości(sprawdzę to jutro)

 

Dodano: 04 cze 2012 - 20:40

P.S. jakie to modyfikacje, czy podniosłeś jakoś ten czujnik żeby szybciej zamykał układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak podniosłem go wyżej. Poziom 5litrów ustaliłem metodą prób i błędów. Wypaliłem paliwo do końca, nalałem z karnistra 5 litrow i kombinowałem. Z tego co wiem to pasuje nie z lanosa, a z nexii. Samego czujnika nie kupisz tylko zespół pływaka. Skoro po wyjęciu zespołu pompy i poruszaniu drutem pływaka wskazówka się porusza, to napięcie jest i powinno działać po zamknięciu w zbiorniku. Moze sam pływak jest gdzieś dziurawy i "bierze wodę". Bo teraz to sam nie wiem.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem i wsadziłem go w wodę i nic żadnych bąbli a pływak trudno było wcisnąć pod wodę, ja też nie wiem co zrobić z tym fantem ;)

A czy taki czujnik bym zamontował zamiast tego obecnego

http://allegro.pl/czujnik-poziomu-paliwa-lanos-nubira-oryg-gm-wwa-i2390206040.html

 

Dodano: 04 cze 2012 - 21:00

chodziło mi o coś takiego http://allegro.pl/termistor-czujnik-rezerwy-lanos-matiz-leganza-nowy-i2338612599.html

 

Dodano: 04 cze 2012 - 21:03

a może coś takiego http://allegro.pl/czujnik-poziomu-paliwa-daewoo-lanos-nexia-nubira-i2362969914.html dało by się założyć zamiast tego co teraz jest ?

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tak prosto.

1) nie wiadomo jaki zakres rezystancji obejmuje "zamiennik"

2) nie wiadomo jakie jest wychylenie pływaka.

Bak w Megane ma 60 l i na 100% jest inny niż w Megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie P_r_z_e_m_o. Najlepiej kupić używany zespół pompy. Ja tak zrobiłem i zostało mi jeszcze pare części.

"Bak w Megane ma 60 l i na 100% jest inny niż w Megane." Megane - Daewoo ;)

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik rezerwy wygląda na taki jak trzeba

czytałem na tym forum ze pasuje idealnie zamiast tego co jest

A co do potencjometru to wyżej w załączniku wstawiłem jakie wartości powinien mieć sprawny 300-54 OHM, czyli wystarczy jak znajdę taki potencjometr o takich parametrach?

 

Dodano: 04 cze 2012 - 21:43

Najlepiej kupić używany zespół pompy

Chyba tak zrobię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 300(0%) do max 7(100%). Szukaj ciekawe jak go zamontujesz na osi pływaka tak żeby to podczs jazdy się nie rozleciało. Pomysł może i dobry ale mogą być problemy z wykonaniem (ciekawe czyten potencjometr wytrzyma w paliwie?).

P_r_z_e_m_o mnie też sie zdarza

pasek mam spawny potencjometr i mogę się podzielić. Kontakt na priv

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując

Zakup używanej kompletnej pompy i czujnika za 8zł to najtańsza opcja jaka mnie czeka z tego co widzę

 

Dodano: 04 cze 2012 - 22:00

znalazłem najtańszą pompę http://moto.allegro.pl/renault-megane-i1-6-8v-96-99-pompa-paliwa-i2342398936.html i ten czujnik http://allegro.pl/termistor-czujnik-rezerwy-lanos-matiz-leganza-nowy-i2338612599.html i powinno być ok już, tylko pytanie czy potencjometr z aukcji działa w 100%

 

Dodano: 05 cze 2012 - 10:38

Właśnie wróciłem z garażu

Oto zdjęcia mojej pompy i potencjometru

zdjciecrc.jpg

zdjcielxl.jpg

zdjcie0045.jpg

zdjciegog.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!