Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

co tu powinno być


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum wiec przy okazji witam wszystkich. Znalazłem wczoraj dziwnie zaślepiony króciec który nie wiem od czego jest chyba powinien byc tu wężyk nie wiecie gdzie on powinien iść? Walczę z falującymi obrotami na kompie nie pokazuje żadnych błędów ale samochód strasznie dymi i śmierdzi zwłaszcza na gazie obroty faluja na bp jak i na lpg na zimnym i na ciepłym silniku instalacja 2 gen. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

post-46145-0-45573300-1339065398_thumb.jpg

post-46145-0-55021700-1339065458_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu powinien znajdować się przewód który wchodzi do czujnika map.

Jego zadaniem jest, podczas nie odpalonego silnika podać mu ciśnienie atmosferyczne a po odpaleniu podaje ciśnienie w kolektorze ssąym do komputera.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z odpaleniem na zimnym silniku, nie równa praca, pokazujący się błąd na liczniku.

 

Taki mały edit.

Sprawdź czy na listwie wtryskowej (zależ od silnika bo 2.0 wychodziły też na mono) czy jest zaworek podciśnieniowy? Taki grzybek na początku lub końcu listwy i zobacz czy do niego dochodzi gumowy przewód czy też nie.

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest wilowtrysk ale żadnego zaworka w ksztalcie grzybka nie zauważyłem problemów z odpalaniem nie mam ale dzisiaj jak bylo bardzo wilgotno to obroty na biegu jałowym oscylowały w granicy 2500tys/obr po wciśnieciu na chwilkę gazu opadały do 1000. Myślicie że to może powodować brak map sensora??

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się dorzucę

jakie masz spalanie??

u mnie jak miałem dziurawy wężyk od map sensora to spalanie rosło drugie tyle, i dymił, i obroty też falowały, po wymianie na taki z OBI za 3zł jak ręką odjął, map sensor kupiłem używany kiedyś za 15zł na złomowisku, czy coś koło tego, ciekawostka od innego auta, ale numery się zgadzały, producent ten sam GM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takiego dzióbka na listwie nie mam a co do map sensora to chyba muszę go kupić czy musi być od megi 2.0 8V czy może być jakiś inny? a gdzie powinien być przewód od niego? znalazłem pustą kostkę 3 pinową przy aku ale ona wchodzi do kokpitu wiec pewnie to nie jest ta??? jeszcze mam w problemy nie chce zakładać nowego tematu chodzi o czujnik prędkości jak go odkręcić jest na nim plastikowa nakrętka tylko że ona ani drgnie a nie chce połamać czujnika bo później chyba w ogóle go nie odkręca a może macie jakieś sprawdzone sposoby ;) 2 problem to strzały na gazie przy gwałtownym dodawaniu gazu na 2 biegu może to być spowodowane falującymi obrotami? Wogóle to dzięki za zainteresowanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!