Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie podłączone kostki + alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Meganki z 96r 1.4. Dzisiaj postanowiłem uprać się z trzeszczącą deską rozdzielczą, i tak zdemontowałem górną część deski oraz zegarek. Po wyjęciu zegarka zauważyłem podłużną kostkę nie podłączoną do niczego (foto w załączniku) i ciekawi mnie do czego ona jest?

Później odkryłem dwa czerwone kable z czarnymi końcówkami za schowkiem w desce po stronie pasażera i także nie wiem do czego powinny być podłączone, choć podejrzewam poduszkę powietrzną dla pasażera?

 

Na koniec chciałbym się jeszcze dowiedzieć gdzie jest umiejscowiona syrena od fabrycznego alarmu (mam fabryczny alarm, sterowany guzikiem w kluczyku i z możliwością wyłączenia kluczykiem w schowku). Problem polega na tym że drzwi się zamykają, kierunki mrugają lecz nie ma żadnego dźwięku, a w instrukcji obsługi pisze iż samochód po uzbrojeniu, lub włamaniu powinien zawiadomić o tym dźwiękiem. Jak zasymuluję włamanie to mrugają tylko kierunkowskazy a syreny nie słychać. Myślę, iż może się coś odłączyło od syreny, lecz nigdzie nie mogę jej zlokalizować, nie mogę także zlokalizować centralki od tego alarmu...

 

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i wyrozumiałość.

 

Pozdrawiam

post-37133-0-81259200-1339763469_thumb.jpg

post-37133-0-97219300-1339763613_thumb.jpg

post-37133-0-57377100-1339763868_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O swobodnych kosatkach sobie poczytaj wykorzystując ;) jest kilkanaście, jak nie więcej tematów na ten temat.

Nie ma sensu przepisywanie tego samego kolejny raz.

Zrobiłeś zdjęcie kawałka zaizolowanego kabelka i pytasz od czego on jest, Popatrz sam na zdjęcie i zastanów się co na nim widać?

Jak to mówią szklana kula pojechała oglądać EURO i mam jej nie przeszkadzać.

 

Co do alarmu przy otwieraniu i zamykaniu auta nic nie pika migają światła i kierunki (jak zostawiłeś włączone halogeny to również one będą mrygać) Oczywiście w przypadku oryginalnej instalacji CZ i alarmu.

Syrena powinna być przyczepiona na grodzi w pobliżu lewego nadkola.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,Zrobiłeś zdjęcie kawałka zaizolowanego kabelka i pytasz od czego on jest, '' - to nie jest izolacja na końcu kabelka tylko tak wygląda ta kostka. Niestety nie posiadam żadnego urządzenia jakim mógłbym zrobić lepszej jakości zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze zdjęcie to kabel przypominający przewód poduszki.Niestety słaba jakość zdjęcia wyklucza precyzyjną odpowiedź. Jeśli kabel jest faktycznie pomarańczowy, dosyć gruby i znajduje się za schowkiem to może być to. Kostka powinna mieć dwa piny. Drugie i trzecie zdjęcie to prawdopodobnie kostka od wyświetlacza radia.

Edytowane przez T.Boy
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie i trzecie zdjęcie to prawdopodobnie kostka od wyświetlacza radia.

Nie, wyświetlacza ciśnienia w oponach. Przecież pisałem że te wtyczki są na opisane na forum. Koledzy, czytać stare tematy!

Przestańmy wreszcie przepisywać to co jest już na forum.

to nie jest izolacja na końcu kabelka tylko tak wygląda ta kostka.

Napisałem tak, bo widać samą kostkę i Twoje palce. Z tego zdjęcia nic nie da się wywnioskować. Mogłeś zrobić go w dowolnym miejscu samochodu. Może to być kabel od poduszki.

 

Dodano: 16 cze 2012 - 17:33

PS

Po zastanowieniu możliwe, że kostka na 2 i 3 zdjęciu to kostki od wyświetlacza radia, ale wątpię. Przydała by się fotka konsoli wtedy było by pewne.

 

Dodano: 16 cze 2012 - 17:34

PS

Po zastanowieniu możliwe, że kostka na 2 i 3 zdjęciu to kostki od wyświetlacza radia, ale wątpię. Przydała by się fotka konsoli wtedy było by pewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!