Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nietypowy kłopot


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. przepraszam za tytuł tematu bo nie wiem jak to nazwać.

 

Posiadam Megane Classic 97r 1.6, dzieją się takie rzeczy jak:

- silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka z włączonymi światłami, z wyłączonymi już gaśnie.

- ciągle palące się światła stopu.

- przy 1 poziomie zapłonu z włączonymi światłami wciskając hamulec włącza się 2 poziom zapłonu.

- przy wyłączonych światłach przy wciskaniu hamulca włączają się światła stop oraz przednie postojowe (po zdjęciu nogi hamulca gasną)

- niedziałający prędkościomierz.

 

I teraz moje pytanie, od czego zacząć szukać? czy też oddać do elektryka choć nie bardzo mnie w tej chwili na to stać

 

proszę o odpowiedź oraz nieusuwanie tematu ponieważ to mój pierwszy post

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kierownice to wszystko co idzie do kierownicy pociągnięte jest lewą stroną (patrząc na kierownice), możesz też zajrzeć do skrzynki bezpieczników która znajduje się zaraz obok akumulatora jest przykryta czarnym plastikiem.

Przewody idą od skrzynki BSI w kabinie do skrzynki bezpieczników i przekaźników lewym nadkolem, musisz odkręcić koło ściągnąć wszystkie plastiki nadkola i wiązkę masz przymocowaną do rynienki.

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Hello

 

Odgrzewam temat bo mam podobny problem. Czasami po przekręceniu i wyjęciu kluczyka silnik nadal pracuje i zapalają się wszystkie kontrolki na desce. Po chwili gasną i silnik też gaśnie. Czasami po wyjęciu kluczyka tylko zapalają się kontrolki (jak przy włączonym zapłonie), a silnik normalnie gaśnie.

Jakieś dwa tygodnie temu wyciągany był UCH w celu naprawy przekaźnika halogenów. WYmieniona była też klema "+" na AQ, ponieważ stara była zaśniedziałą i zardzewiała.

Gdzie szukać przyczyny tych prądowych wariacji - UCH, bezpieczniki, czy gdzieś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się jakiś tydzień po tym jak był wyciągany UCH. Nie znam się za bardzo na elektryce, ale na mój nos to był raczej zbieg okoliczności i problem może leżeć w stacyjce i jej okolicach. Jest tam jakaś kostka, złącza czy coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!