Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Witam. Mam problem ponieważ wywala mi płyn zbiorniczkiem gdy temperatura na wskaźniku jest na 1 kresce ;/

tak wiec myslalem ze termostat jest walniety i go wykreciłem (mozliwe ze był bo sie zacinał) tak wiec wszytsko skreciłem bez termostatu i odpowietrzyłem i sie troszke poprawiło lecz płyn chlodniczy nadal rosnie w zbiorniczku wyrównawczym i go wywala ;/ tak wiec zbaraniałem bo nie mam pojecia co to moze być:)

Szwagier mowi ze uszczelka pod głowicą moze być juz wysłużona.

Tak wiec jaki koszt takiej operacji i czy moze sie z tym wiazać jakiś dodatkowy koszt??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma korek do tego skoro wilq1040 pisze, że mu się płyn podnosi w zbiorniczku aż do wywalania? Gdyby poziom był w normie, a mimo tego płyn byłby wokół korka to może... Szwagier może mieć rację i winę ponosi uszczelka pod głowicą. Czy sam płyn jest w porządku? Nie widać oleju? Bo to również ewidentny objaw uszczelki. Co z chłodnicą? Mam nadzieję, że nie jest pozapychana... No i nie można pominąć nagrzewnicy oraz możliwości jej zapchania.

Edytowane przez norbert_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn nie ma oczek oleju. chlodnica tez jest ok bo przepływ jest i wszystkie przewody sa gorace Nagrzewnica też jest wporzadku bo daje Ciepło. a Co do korka to z nim czy bez niego i tak wypycha i sie przelewa jak zgasze silnik to wszystko sie normuje a w zbiorniczku nie widac zadnych bombelków powietrza. raz po dolaniu wody było widać ale to dolałem wiecej niz litr czyli sie układ odpowietrzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wywala płyn a dokładnie wywalało bo teraz jest go mniej i już nie. U mnie też bałem się o uszczelką i pompę. okazało się później że to nie to, że to korek. Do tej pory nie wymieniłem bo nie mam czasu :) możliwe że to korek, uszczelka to z reguły olej w płynie lub muł ogólnie albo podejrzana praca motoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ponieważ wywala mi płyn zbiorniczkiem gdy temperatura na wskaźniku jest na 1 kresce

To już od razu sugeruje, że powodem są przedmuchy do układu (pogrubienie moje).

wiec wszytsko skreciłem bez termostatu i odpowietrzyłem i sie troszke poprawiło lecz płyn chlodniczy nadal rosnie w zbiorniczku wyrównawczym i go wywala

Poprawiło się dlatego, że to co dostaje się do układu chłodzenia ma teraz bezpośrednią drogę do zbiornika wyrównawczego i przez korek na zewnątrz. Przedtem (z termostatem) ta droga odtwierała się jak otworzył się termostat (jeżeli się odtworzył). Przed otwarciem termostatu pod wpływem naciskającego "powietrza" następowała cofka płynu do zbiornika wyrównawczego od dołu.

Możliwe że jak kolega będzie utrzymywał na zimnym silniku poziom płynu w zbiornku poniżej połowy między min i max to płynu nie będzie wyrzucało, ale to tylko półsrodek, nie załatwiający głównego problemu - przedmuchu.

Test z buteką wszystko wyjaśni.

Edytowane przez gimak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli do ktorego odpowietrznika mam wsadzic tą rureczke ?? do zaznaczonego na czerwono czy zielono ??

 

http://imageshack.us/photo/my-images/69/dsc0014te.jpg/

 

Dodano: 19 cze 2012 - 16:48

podłaczyłem wezyk do czerwonego odpowietrznika i poleciało troche bombelków, przez chwile przestalo i potem znowu przy gazowaniu leciało. potem to wszytko zakreciłem i dolałem plynu do zbiorniczka zobaczyc czy bedzie go wywalało, ale go nie wywala i poziom leciutko o 0,5 cm sie podnosi i opada.

Edytowane przez wilq1040
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktorego odpowietrznika mam wsadzic tą rureczke ??

Nie wiem czy to pytanie do mnie. Ja takie testy robię zatykając zbiornik wyrównawczy korkiem (jak balon z fermentyjącym winem). Nie napisał kolega, że w samochodzie jest instalacja gazowa - nieszczelny reduktor może być powodem tych kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!