Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RENAULT MEGANE LIFT 2.0 DCI 150KM INITIALE PARIS


bartosz_bdg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z forumowiczów byłby uprzejmy wypowiedzieć się coś więcej na temat tej wersji meganki: RENAULT MEGANE LIFT 2.0 DCI 150KM INITIALE PARIS

 

Oto link do aukcji na allegro: http://moto.allegro.pl/renault-megane-lift-2-0-dci-150km-initiale-paris-i2493275317.html

 

Niestety nie mogę znaleźć za wiele informacji w internecie na temat tego modelu.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

 

Pozdrawiam.

 

Dodano: 18 lip 2012 - 11:52

Przeszukałem fora oraz internet i rozumiem, że to jest wersja Privilege zgadza się?

 

Napotkałem również na forum opinie użytkowników odnośnie tego silnika i musze przyzać, że ciężko było się doszukać czegoś złego.

 

Kolejna kwestia to cena: jak się wahają ceny Megane II Privilege w podobnym roczniku?

 

Będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Edytowane przez bartosz_bdg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, na Initiale mnie to nie pasi, bo Megane chyba nie miało tej wersji. Na pewno miały Clio II i Laguna, czy Vel Satis, teraz tylko Laguna, więc myślę, że to dla tych "lepszych". Poza tym brak ksenona, może wskazywać, na grzebany przód.

Edytowane przez brudijr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, na Initiale mnie to nie pasi

 

Sprzedający w opisie aukcji podaje, że Initiale tyczy się skórzanego wyposażenia w aucie. Więc jak to jest z tym Initiale?

 

W piątek jadę ją sprawdzić, jestem również umówiony do ASO Renault na badanie auta.

Dziś sprzedajacy przez telefon potwierdził mi, że auto było przez niego sprawdzane po numerze VIN w ASO Renault i wszystko jest zgodne z tym co podal oraz książką serwisową. Aha - auto posiada również 2 karty.

 

Poza tym brak ksenona, może wskazywać, na grzebany przód.

Według mnie coś miał robione z przodem - brak oryginalnych kołeczków plastikowych na pasie przednim pod maską (są teraz z "krzyżykiem"). Nie oznacza to napraw blacharskich, ale trzeba sprawdzić.

 

Czy w ASO powinni to zauważyć odrazu?

 

Auto faktycznie wygląda na strasznie odpicowane - typowo na sprzedaż, aby wpadło w oko.

Samochód jest jeszcze do calkowitych opłat w PL. Z tego co liczyłem to jest to kwota około 2000zł. maksymalnie. Dodatkowo auto na pewno czeka przegląd za jakieś 3000km przy 100000km. i pewnie lekki serwis części. Doradźcie mi ile maksymalnie sprzedający może mi opuścić z tego auta, jeśli badanie techniczne przejdzie pomyślnie i nic nie wykarze?

 

Z góry dzieki za wszelkie opinie i porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne ogłoszenie chwytające za serce :D Zalecana ostrożność bo auto od handlarza wypicowane jak talala. Baaaardzo dobrze że zabierzesz je do serwisu powinni tam wychwycić blacharskie przygody. Dla mnie z przodu coś mogło być. Wersja initiale paris to nie tylko skóra ale także inne wyposażenie. W lagunach było jeszcze oryginalne navi . Laguny i sceniki miały w schowku oznaczenie wersji albo wewnątrz schowka albo na drzwiach schowka od wewnątrz. Więc wersja tyczy się konkretnego wyposażenia. Zwróć uwagę na ilość wyświetleń tego ogłoszenia. Dużo ludzi obejrzało to cacko więc gdyby było to super interesujące to by chyba poszło.Silnik 2.0 DCi poliftowy bardzo dobra jednostka napędowa uznawana za mało awaryjną. Kiedyś przerabiałem temat diesla i kolega doradca serwisowy renault tylko ten motor mi polecał.

 

Aha i auto można też z karty sprawdzić nie tylko po VIN. W serwisie powinni ci w tym pomóc

 

Podstawa to prześwietlić dobrze auto i nie poddawać się emocjom

 

pzdr

Edytowane przez Metys79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!