Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o kilka informacji o Megane 1,9 dci


krzysztof.k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w chwili obecnej nie posiadam żadnego auta,myślę o zakupie Megane Grandtour 1,9 dCI Dynamique z 2002 roku. . Upatrzyłem sobie takie autko od pierwszego właściciela i zastanawiam się brać czy nie brać ? Auto ma książkę serwisową przejechane 210 tyś.km i tu mam dylemat bo nie znam tego auta tego silnika jakie mogą mnie czekać nie miłe niespodzianki, czy warto przesiadać się do Renault Megane do tej pory jeździłem Oplem Vectra,Fordem Mondeo obydwa z 2000r. silniki diesel i nie narzekałem. Bardzo proszę Was o wyczerpujące wypowiedzi. Jaka jest różnica między silnikami Dti a dCi ?

 

Proszę zapoznać się z regulaminem forum :!: Za to, że nie zrobiłeś tego przy rejestracji, co jest obowiązkowe, a już go złamałeś dostajesz czerwoną kartkę. Należy spokojnie poczekać na odpowiedź a nie pisać kolejny dokładnie taki sam post w nowym temacie. Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie putinada, tylko jak ktoś nawet sobie nie zadał trudu aby przeczytać parę linijek

o zasadach jakie tu obowiązując to niech się potem nie dziwi :!: TYLE OT :!:

 

Ja nie odpowiadam bo może źle zadałeś pytanie ;-)

Ja nie mam porównania bo nie śmigałem dCi. Mogę się wypowiedzieć BP vs dTi

Ze swojego jestem zadowolony i rozczarowany jak ja to mówię na duży PLUS.

Zbiera się ładnie i ten moment obrotowy :-) Ważne aby lać dobre paliwo i tyle.

Resztę już było pisane na forum - trzeba tylko poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to diesel i powinien mieć dwa rzy dłuższą żywotność od benzyny

teoretycznie masz racje, dci sa wrazliwe na jakosc paliwa wiec wtryski moga domagac sie wymiany, w tdi to bym sie zgodzil ze mozna kupowac przy przebiegu 200 000km ale tutaj byl sie mocno zastanawial

 

[ Dodano: 2007-11-03, 21:12 ]

zreszta z ta zywotnoscia to tez teraz jest inaczej niz kiedys, pewnie jest pelno pozajezdzanych diesli przy 200 000 i pelno benzyniakow w super stanie przy tym przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodać by się przydało, że bardzo dużo handlarzy, którzy sprowadzają auta cofają liczniki i to o 100000 lub więcej. Sam miałem taką "przyjemność" jak gość zarzekał się, że jest wszystko ok, a w serwisie wyszło, że samochód musiał przynajmniej przez ponad rok jeździć do tyłu i to bardzo intensywnie. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do handlarzy to się zgadzam,lecz to auto byłem i widziałem osobiście w Niemczech. Posiada książke serwisową i przebieg na pewno nie był "krecony". Nigdy nie miałem Renault i bardzo dużo osób mi odradza zakup "francuza". Gdyby ten przebieg byl np.w Passacie nawet ze starszego rocznika (1999),a ta Megane jest 2002r. to brałbym w ciemno. Tu zatanawim się bardzo i te wasze wypowiedzi jakoś mnie nie przekonały do zakupu Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich:) ja również mama zamiar kupic megane z 2003 19 dci z przebiegiem 130 000 i zastanawiam sie na co zwrócić uwage przy kupnie. Jak ocenic hamulce , zawieszenie , silnik, wtryski , trubine itp jesli mozecie to pomóżcie albo dajcie linak na na jakiegos posta aha i jestem NOWY :) POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mil3k6, najsensowniej w tej sytuacji, podjechać na przegląd do serwisu przed zakupem. Koszt niewspółmiernie mały do późniejszych, nieprzewidzianych wydatków. Pytasz w poście o takie elementy, które trudno sprawdzić domowym sposobem. Ponadto, jeśli sprzedający jest pewny stanu auta, nie powinien robić problemów i zgodzić się na taki przegląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mil3k6, moim zdaniem, przede wszystkim na ilość kitu na prawej stronie nadwozia. W tym przypadku szczególnie polecałbym zrobienie geometri przed kupnem. Reszta jak w poprzednim moim poscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!