Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wynik diagnozy DDT2000


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dzisiaj pierwszy raz zdiagnozowałem moje Megane II programem DDT2000. Po naciśnięciu przycisku ALL komputer zeskanował auto i wyświetlił mi to co na zdjęciu które załączam. Szukałem na internecie tłumaczeń tych komunikatów ale nie potrafię zaleźć nigdzie tego.

thumb_hosting_zdjec_1351365915__imag0309.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co papugujesz :(

Czyli do czego służy ten program. Wszędzie piszą że mogę znaleźć błąd i go usunąć. Jakiego programu muszę użyć? Święci mi się SERVICE + AIR BAG. Najprawdopodobniej jest to taśma zwijacza w kierownicy, bo strzyka przy skręcaniu. Ale wyświetla się jeszcze napis Injection, dlatego chciałem sprawdzić o co chodzi. Wiadomo ile kosztuje to w serwisie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najogólnijej w dużym uproszczeniu - urządzenia w renault maja mozliwosć diagnozy za pomocą K-line oraz CAN.

Niektore urządzenia maja oba, a niektore tylko CAN.

Do DDT potrzebny jest superspecjalny interfejs - wtedy można diagnozować i CAN i K - ale Ty masz zwkły interfejs i możesz tylko K.

Do diagnozy silnika i UCH - nadaje się.

 

Do poduszek - nie wiem, nie pamiętam, dawno juz nie używam DDT bo sie przesiadlem na CLIPa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Megane II nie zrobisz za dużo DDT2000, weź podjedz do kogoś co ma Clip'a. Podłaczy Ci się i będziesz miał czarne na białym co jest uszkodzone. Testowałem kilka interfejsów na swoim Megane II i z każdym było coś nie tak aż zakupiłem Clip i poszło wszystko od kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :(

 

Więc w sprzedający mnie oszukał, można by powiedzieć. Na aukcji napisał że mogę diagnozować, usuwać cuda wianki. Jeśli nie da się nic to oddaje to i tyle. Ile kosztował Cię Clip ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomoca DDT i tak zrobisz więcej niż wszelkimi ELMami czy mydelniczkami z kabelkiem.

Zacznij od poprawnego uruchomienia tego DDT - bo narazie nie widac zebyś się z czymś połaczył.

 

CLIPa ktoś tu pisał że nabył prosto z chin za $160 - tylko że jest ryzyko, oni wysyłaja sprzęt jako kabel o wartości $20 - więc jak trafisz na rewizje paczki to poczekasz 3 miesiące i jeszcze kare zapłacisz i mogą zabrać podróbke, ale to bardzo żadki przypadek, 99% paczek dochodzi :(

Edytowane przez wrudz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się połączyłem, kabel zainstalowany poprawnie, DDT2000 uruchomiony, wybrany model auta. na podglądzie na żywo pokazuje parametry live więc wykrywa mi Meganke. Wybieram skanowanie ALL. Jeśli coś robię źle, to proszę o naprowadzenie, albo instrukcję obsługi krok po kroku tego programu. Z góry dziękuję

 

Dodano: 02 lis 2012 - 18:12

Czy mogę liczyć na pomoc w postaci instrukcji jak obsługiwać ten program do diagnozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpinam się do tematu. Mam podobny problem tzn. Mam wyświetlony błąd poduszki powietrznej i service. Wiem ze jest uszkodzona wtyczka pod pasazerem. Potrzebuje interfejs który połaczy mi się z takimi rzeczami w komputerze jak poduszki powietrzne itd.... Mam megane 2 ph1 2004. Kupilem kabel elm327 ale on nie dość ze nie bardzo chce się połaczyc to jak juz sie połaczyc to diagnozuje tylko parametry pracy silnika. Do tego mam komputer gazowy z wbudowanym interfejsem OBD i widze ze ten komputer komunikuje sie z komputerem od benzyny poprzez protokół kwp2000 fast. Moge odczytac praktycznie te same dane co z ELM327.

 

Gadalem z ktoryms ze sprzedajach interfejsy na allegro i po rzekomym obejrzeniu mojej najklejki od komputera benzynowego stwierdzil ze musze kupic interfejs za 800 SKANER MAXIDIAG http://viaken.pl/pl/reczne-skanery-diagnostyczne/skaner-maxidiag-elite-abarth-alfa-citroen-dacia-fiat-lancia-maserati-peugeot-renault-obd2.html

 

Tyle meganek na forum, tyle tematów ale w żadnym konkretnego info na ten temat. Czy ktoś może troche objaśnić

sytuacje w tej sprawie?

Polecam czyszczenie klawiatury, brak pl-literek, co jest niezgodne z regulaminem.

Następny Twój post zostanie po prostu wyrzucony do kosza.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze musze kupic interfejs za 800 SKANER MAXIDIAG

Ma rację, choć nie jestem w 100% pewien czy da on pełną komunikację. W tej cenie zastanowił bym się na CLIPEM.

Tyle meganek na forum, tyle tematów ale w żadnym konkretnego info na ten temat.

A to ciekawe, w tym wątku, w drugim poście masz odpowiedź.

Wiem ze jest uszkodzona wtyczka pod pasazerem.

Skoro wiesz to ją napraw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Po dzisiejszym skanowniu DDT otrzymalem taki zapis (przetłumaczony przez translator googla):

 

Pojazd z 3 porażek

Injection - SIRIUS34 - EMS3134 - RE5 Miękkie Błędy wykryte

Czujnik pedału hamulca

Czujnik położenia pedału

Sensor upstream czujnik tlenu

ABS-VDC - Brak definicji urządzenia w bazie danych, nie można wykryć błędy

Airbag - Brak awarii wykryto ACU3_x64_x06_v2.

 

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi pojęcie :Miekkie błędy

i czy są one niebezpieczne dla działania układu hamulcowego

 

Wspomnę , że nic nigdy nie zapaliło mi sie do tej pory na desce rozdzielczej (żadna kontrolka).

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

No i dodam , że po skasowaniu blędów już nie ma.

Edytowane przez trebor102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!