Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wynik diagnozy DDT2000


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dzisiaj pierwszy raz zdiagnozowałem moje Megane II programem DDT2000. Po naciśnięciu przycisku ALL komputer zeskanował auto i wyświetlił mi to co na zdjęciu które załączam. Szukałem na internecie tłumaczeń tych komunikatów ale nie potrafię zaleźć nigdzie tego.

thumb_hosting_zdjec_1351365915__imag0309.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co papugujesz :(

Czyli do czego służy ten program. Wszędzie piszą że mogę znaleźć błąd i go usunąć. Jakiego programu muszę użyć? Święci mi się SERVICE + AIR BAG. Najprawdopodobniej jest to taśma zwijacza w kierownicy, bo strzyka przy skręcaniu. Ale wyświetla się jeszcze napis Injection, dlatego chciałem sprawdzić o co chodzi. Wiadomo ile kosztuje to w serwisie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najogólnijej w dużym uproszczeniu - urządzenia w renault maja mozliwosć diagnozy za pomocą K-line oraz CAN.

Niektore urządzenia maja oba, a niektore tylko CAN.

Do DDT potrzebny jest superspecjalny interfejs - wtedy można diagnozować i CAN i K - ale Ty masz zwkły interfejs i możesz tylko K.

Do diagnozy silnika i UCH - nadaje się.

 

Do poduszek - nie wiem, nie pamiętam, dawno juz nie używam DDT bo sie przesiadlem na CLIPa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Megane II nie zrobisz za dużo DDT2000, weź podjedz do kogoś co ma Clip'a. Podłaczy Ci się i będziesz miał czarne na białym co jest uszkodzone. Testowałem kilka interfejsów na swoim Megane II i z każdym było coś nie tak aż zakupiłem Clip i poszło wszystko od kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :(

 

Więc w sprzedający mnie oszukał, można by powiedzieć. Na aukcji napisał że mogę diagnozować, usuwać cuda wianki. Jeśli nie da się nic to oddaje to i tyle. Ile kosztował Cię Clip ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomoca DDT i tak zrobisz więcej niż wszelkimi ELMami czy mydelniczkami z kabelkiem.

Zacznij od poprawnego uruchomienia tego DDT - bo narazie nie widac zebyś się z czymś połaczył.

 

CLIPa ktoś tu pisał że nabył prosto z chin za $160 - tylko że jest ryzyko, oni wysyłaja sprzęt jako kabel o wartości $20 - więc jak trafisz na rewizje paczki to poczekasz 3 miesiące i jeszcze kare zapłacisz i mogą zabrać podróbke, ale to bardzo żadki przypadek, 99% paczek dochodzi :(

Edytowane przez wrudz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się połączyłem, kabel zainstalowany poprawnie, DDT2000 uruchomiony, wybrany model auta. na podglądzie na żywo pokazuje parametry live więc wykrywa mi Meganke. Wybieram skanowanie ALL. Jeśli coś robię źle, to proszę o naprowadzenie, albo instrukcję obsługi krok po kroku tego programu. Z góry dziękuję

 

Dodano: 02 lis 2012 - 18:12

Czy mogę liczyć na pomoc w postaci instrukcji jak obsługiwać ten program do diagnozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpinam się do tematu. Mam podobny problem tzn. Mam wyświetlony błąd poduszki powietrznej i service. Wiem ze jest uszkodzona wtyczka pod pasazerem. Potrzebuje interfejs który połaczy mi się z takimi rzeczami w komputerze jak poduszki powietrzne itd.... Mam megane 2 ph1 2004. Kupilem kabel elm327 ale on nie dość ze nie bardzo chce się połaczyc to jak juz sie połaczyc to diagnozuje tylko parametry pracy silnika. Do tego mam komputer gazowy z wbudowanym interfejsem OBD i widze ze ten komputer komunikuje sie z komputerem od benzyny poprzez protokół kwp2000 fast. Moge odczytac praktycznie te same dane co z ELM327.

 

Gadalem z ktoryms ze sprzedajach interfejsy na allegro i po rzekomym obejrzeniu mojej najklejki od komputera benzynowego stwierdzil ze musze kupic interfejs za 800 SKANER MAXIDIAG http://viaken.pl/pl/reczne-skanery-diagnostyczne/skaner-maxidiag-elite-abarth-alfa-citroen-dacia-fiat-lancia-maserati-peugeot-renault-obd2.html

 

Tyle meganek na forum, tyle tematów ale w żadnym konkretnego info na ten temat. Czy ktoś może troche objaśnić

sytuacje w tej sprawie?

Polecam czyszczenie klawiatury, brak pl-literek, co jest niezgodne z regulaminem.

Następny Twój post zostanie po prostu wyrzucony do kosza.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze musze kupic interfejs za 800 SKANER MAXIDIAG

Ma rację, choć nie jestem w 100% pewien czy da on pełną komunikację. W tej cenie zastanowił bym się na CLIPEM.

Tyle meganek na forum, tyle tematów ale w żadnym konkretnego info na ten temat.

A to ciekawe, w tym wątku, w drugim poście masz odpowiedź.

Wiem ze jest uszkodzona wtyczka pod pasazerem.

Skoro wiesz to ją napraw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Po dzisiejszym skanowniu DDT otrzymalem taki zapis (przetłumaczony przez translator googla):

 

Pojazd z 3 porażek

Injection - SIRIUS34 - EMS3134 - RE5 Miękkie Błędy wykryte

Czujnik pedału hamulca

Czujnik położenia pedału

Sensor upstream czujnik tlenu

ABS-VDC - Brak definicji urządzenia w bazie danych, nie można wykryć błędy

Airbag - Brak awarii wykryto ACU3_x64_x06_v2.

 

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi pojęcie :Miekkie błędy

i czy są one niebezpieczne dla działania układu hamulcowego

 

Wspomnę , że nic nigdy nie zapaliło mi sie do tej pory na desce rozdzielczej (żadna kontrolka).

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

No i dodam , że po skasowaniu blędów już nie ma.

Edytowane przez trebor102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!