Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy ze spryskiwaczem


Ziomal0105

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowicjuszem na forum i chciałem serdecznie Wszystkich powitać, Megane posiadam już rok i zaczyna mnie zaskakiwać :-) . Ostatnia niespodzianka jaką mi zrobiła to zabawa w rozwiązywanie zagadek. Próba spryskania tylnej szyby mnie niesamowicie zaskoczyła , przekręcam pokrętełko i co spryskuje mi przednią szybę !!!! :evil: Pomyślałem, że coś źle robie albo to mi się śni ale nie to tylko kapryśna megi. Dla sprawdzenia czy czasem próba przemycia przedniej szyby nie wyłączy radia postanowiłem to sprawdzić ale ku mojemu zdziwieniu przemywanie przodu wraz z reflektorami działa poprawnie. Jeżeli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia ze spryskiwaczami proszę o POMOC :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było na forum, jak to doświadczeni koledzy opisali, problem tkwi w spuchniętych gumkach na zaworku w pompce od spryskiwacza. Ja mam tak samo jak Ty. Radzę sobie doraźnie z tym tak, ze dwa razy szybko pociągam manetką do siebie i wtedy mam już natrysk na przedniej szybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od spryskiwania przedniej i tylnej szyby jest jedna pompka umiejscowiona w nadkolu przedniego prawego koła. W pompce jest zaworek, który w zależności o wyboru na manetce trybu spryskiwania przód lub tył blokuje odpowiedni kanał wylotowy z pompki (i to się właśnie zacina). Ja u siebie na początku myślałem, że w manetce mi sie coś blokuje :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Megane II też?