Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przygotowanie przed malowaniem - pomocy :)


Adin_sdz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szykuję swoją megankę do odświeżenia blachy i czarnych elmentów karoserii. Autko jest granatowe i posiada wiele drobnych rysek, kilka otarć, ostatnio nawet pokazała się ruda i pęcherzyki przy tylnich nadkolach. Po kilku amatorskich polerkach plastiki straciły swój kolor. W zwązku z przygotowaniem do odświeżenia mam kilka pytań. Jak zdjąć czarne listwy przy drzwiach. Czy da się też zdjąć te ze zderzaków?? W jaki sposób zdjąć zewnętrzną część podszybia i listwy na dachu?? Klamki łatwo zdjąć zaczynając od ściągnięcia boczków? Zależy mi by czarne elementy pomalować czarną matową farbą w sprayu, klamki i lusterka w kolorze samochodu ;-) Może macie jeszcze jakieś pomysły zanim zabiorę się do roboty?? Wszelkie propozycje mile widziane a priorytetowo odpowiedzi na moje pytania. Wrzucam kilka zdjąć samochodu do podglądu. Oczekuję dużej ilości obfitych odpowiedzi. Pozdrawiam

dsc04193x.jpg

dsc04189k.jpg

Edytowane przez Adin_sdz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do listew na drzwiach, a klamek na 100%, potrzebne zdjęcie tapicerki drzwi, jak tego dokonać masz w manualu w downloadzie.

Listy ze zderzaka najlepiej odłączyć po zdjęciu zderzaków i odbezpieczeniu zatrzasków od środka.

Lusterka zewnętrzne odkręcisz jak zdemontujesz trójkątne plastiki w drzwiach.

Antena do odkręcenia po demontażu lampki i jej osłony w podsufitce.

Plastiki podszybia, po demontażu wycieraczek wszystko stanie się jasne.

Co tu więcej pisać, by zaspokoić Twoje pragnienie???

Oczekuję dużej ilości obfitych odpowiedzi

Chyba tylko tyle, że wszystko jest na forum, wystarczy to przeczytać i nie zmuszać innych do ponownego przepisywania tych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do lusterek to malować całe razem z trójkącikami czy sam panel tylni? Jak zdjąć te listwy z dachu? Mam nadzieję, że efekt będzie pioronujący bo chcę sprzedać ten samochód do marca ;) Przegląd się w nim kończy stąd pośpiech a poza tym marzy mi się silnik 1.6 ;) No i może wersja po liftingu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa listwy dachowe...... wydłubujesz, chyba od tyłu, też to gdzieś jest opisane, zaopatrz się w odpowiednie spinki, bo te co masz zapewne ulegną zniszczeniu.

Co do sposobu malowania..... Twój cyrk Twoje małpy..

Ja bym jednak tego auta nie malował przed sprzedażą, a przynajmniej chętniej kupiłbym takie gdzie widać jego stan, jak świeżo pomalowane i to jeszcze fikuśnie, odbiegająco od fabrycznego.

Trudno będzie trafić na klienta z takimi samymi upodobaniami jakie Ty masz.

Poza tym, takie świeżutkie od lakiernika, to zawsze podejrzenie o próbie ukrycia felerów, dziur, szpachli itp. Wzbudza podejrzenia. Zainwestujesz i nie odzyskasz tego co włożyłeś. (albo zrobisz na wariata za grosze i tylko na oko, co i tak za niedługo nabywca wytropi bo samo wyjdzie na wierzch) Jest masa aut młodszych, niemalowanych i nie potrafią się sprzedać.

Ja bym sobie odpuścił ten pomysł.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!