Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przycisk sterowania radiem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chiałbym zamontować u siebie sterowanie radiem pod kierownicą

czy do mojego szczeniaka II z 2004 roku będzie pasować coś takiego jak na zdjęciu?

Radio mam Pioneer DEH-P3600MP ciekaw jestem czy dużo przeróbek muszę zrobić by pilot pasował

Może ktoś pomoże?

post-50990-0-36447300-1354970570_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio mam Pioneer DEH-P3600MP ciekaw jestem czy dużo przeróbek muszę zrobić by pilot pasował

Przeróbek to może nie, ale musisz wiedzieć czy twoje radio ma wyjście na sterowanie pilotem. Jeżeli ma to trzeba jeszcze dokupić adapter aby wszystko grało. Na forum jest mnóstwo info na ten temat. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś zamontowałem sobie radyjko Pioneer DEH-5100 UB ,i za pomocą interfejsu UNI24PNR01 ,zintegrowałem fabryczny wyświetlacz i fabrycznego pilota z wymienionym radiem .

thumb_hosting_zdjec_1360262726__dsc_0278.jpg

 

Adapter UNI24PNR01 - informacja techniczna.

Adapter pozwala w techniczny i ekonomiczny sposób połączyć display i joystick

z fabrycznego kompletu Renault Tuner List z nowocześnie wyposażonym, rynkowym

odbiornikiem Pioneer przy zachowaniu sterowania i wyświetlania informacji z

radia na oryginalnym displayu.

Radia z serii Tuner List VDO były montowane głównie w samochodach Clio /Kangoo

/Laguna /Megane /Modus /Scenic /Traffic z oddzielnym displayem SAGEM serii

AFFA w latach 2000-2005.

Do displaya podłączony jest joystick. Komunikacja dwustronna radia z displayem

i joystickiem przechodzi przez żółty wtyk mini-iso z pięcioma przewodami

(1/SDA, 2/SCL, 3/MRQ, 5/RADIO-ON, 6/GND, pin 4 wolny). Kolory przewodów mogą

się różnić w różnych modelach.

Pozostałe typowe dwa wtyki ISO to zasilanie (A1/Speed, A2/NC, A3/Tel-Mute,

A4/+12V-Const, A5/Ant-Remote, A6/Ext-Ilumin, A7/Ignition, A8/GND) i

podłączenie głośników (B1...B8), typowy jest również wtyk antenowy.

Adapter wykonany jest w formie przelotki z kompletnym okablowaniem, do

bezproblemowego montażu. Sterowanie do radia podane jest poprzez kątowy wtyk

mini-jack 3,5mm natomiast informacje dla displaya są obecne na niebieskim

gnieździe IP-bus (ale tylko w radiach z funkcją Sub-display).

Orientacyjna lista odbiorników Pioneer wyposażonych w niezbędną funkcję

Sub-display oraz Steering Wheel Control:

ANH-P10MP, DEH-P3100UB, DEH-P4100SD, DEH-P4800MP, DEH-P4900IB, DEH-P5100UB,

DEH-P40MP, DEH-P55BT, DEH-P5700MP, DEH-P5730MP, DEH-P6000UB, DEH-P65BT,

DEH-P6700MP, DEH-P6900IB, DEH-P700BT, DEH-P7000U, DEH-P7100BT, DEH-P7600MP,

DEH-P7700MP, DEH-P80MP, DEH-P8100BT, DEH-P8600MP, DEH-P9600MP, FH-P80BT

Z 2010 roku:

DEH-P88RS, DEH-P88RS-II, DEX-P99RS

Uwaga DEH-7200SD nie ma sub-display mimo ze na pioneer.de było, zostało

poprawione!!!!

Podobnie DEH-3200UB i DEH-4200SD dystrybucja w PL, brak gniazda IP-bus

Obsługiwane rozkazy sterowania to VOL+/-, SEEK+/- manual/ *auto, SOURCE,

MUTE/ *BAND przy pomocy przycisków joysticka (*oznacza przytrzymanie przycisku

ponad 2 s.) oraz PRESET+/- przy pomocy pokrętła joysticka.

Zastosowanie adaptera blokuje użycie gniazda IP-bus radia dla zmieniarki

Pioneer i jej ewentualne podłączenie wymaga użycia specjalnego rozdzielacza.

Inne adaptery Pioneer np. dla Ipoda lub Bluetootha można podłączyć bez

problemu. Fabryczna zmieniarka VDO jest niekompatybilna z radiem Pioneer i w

tej konfiguracji nie będzie działać.

Przed zamówieniem adaptera UNI24PNR01 należy sprawdzić czy display/joystick

współpracuje z radiem serii Tuner List przez żółty wtyk mini-iso z 5-ma

przewodami oraz czy radio Pioneer posiada funkcje Sub-display oraz Sterowanie

z zewnętrznego adaptera.

Aktualna cena adaptera z okablowaniem to 159.00 PLN z Vat plus koszty wysyłki.

Zapewniamy pomoc przy doborze sprzętu oraz gwarantujemy zwrot należności za

towar w przypadku rezygnacji z zakupu. Faktura VAT, gwarancja 12 m-cy.

Informacja techniczno/handlowa pon.-pt. 10-18 ... tel. 012 632 12 28 ... tel.

kom. 668 096 961 ... e-mail: [email protected]

Montaż jest bajecznie prosty ,tylko trzeba pamiętać by odpiąć akumulator by przypadkiem tak jak dziś u mnie nie wywaliło bezpiecznika ,dzięki któremu licznik w aucie chwilowo umarł :P (bezpiecznik odpowiadający za odcięcie zasilania dla wyświetlacza licznika oznaczony jest jako Coupe Conso 20 A na rozpisce w skrzynce bezpieczników w aucie )

thumb_hosting_zdjec_1360419116__dsc_0289.jpg thumb_hosting_zdjec_1360419168__dsc_0291.jpg

Wiadomo trzeba zacząć od wyjęcia fabrycznego radia ,w tym celu z braku orginalnych zaczepów zastosowałem kilka gwożdzi wyjętych sąsiadowi z płotu ,śmiesznie to wyglądało ,ale naprawdę nic innego nie było :)

thumb_hosting_zdjec_1360262832__dsc_0279.jpg

żółtą kostkę adaptera spinamy z żółtą kostką w fabrycznej instalacji ,kostkę czarną z wyjściami na głośniki i zasilaniem radia spinamy z adapterem .

thumb_hosting_zdjec_1360262920__dsc_0280.jpg

Do radia podpinamy kątowy wtyk do złacza Sub display (niebieskie gniazdo radia),sterowanie fabrycznym pilotem -gniazdo Jack .

thumb_hosting_zdjec_1360263012__dsc_0281.jpg

Po podpięciu wszystkich kostek należy ''upakować'' kable w konsolii wsunąc radio w kieszeń .

thumb_hosting_zdjec_1360263150__dsc_0283.jpg

PO montażu okazało się ,ze trzeba zakupić jeszcze dodatkowo wąską ramkę na allegro by zmieniszyć szparę powstałą po montażu radia,ale to już drobnostka .

thumb_hosting_zdjec_1360263299__dsc_0284.jpg

Jak tylko zreanimuę aparat wrzucę lepsze fotki,dziś z powodu braku sprzętu foto poglądowe zrobiłem telefonem :)

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!