Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przycisk sterowania radiem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chiałbym zamontować u siebie sterowanie radiem pod kierownicą

czy do mojego szczeniaka II z 2004 roku będzie pasować coś takiego jak na zdjęciu?

Radio mam Pioneer DEH-P3600MP ciekaw jestem czy dużo przeróbek muszę zrobić by pilot pasował

Może ktoś pomoże?

post-50990-0-36447300-1354970570_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio mam Pioneer DEH-P3600MP ciekaw jestem czy dużo przeróbek muszę zrobić by pilot pasował

Przeróbek to może nie, ale musisz wiedzieć czy twoje radio ma wyjście na sterowanie pilotem. Jeżeli ma to trzeba jeszcze dokupić adapter aby wszystko grało. Na forum jest mnóstwo info na ten temat. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś zamontowałem sobie radyjko Pioneer DEH-5100 UB ,i za pomocą interfejsu UNI24PNR01 ,zintegrowałem fabryczny wyświetlacz i fabrycznego pilota z wymienionym radiem .

thumb_hosting_zdjec_1360262726__dsc_0278.jpg

 

Adapter UNI24PNR01 - informacja techniczna.

Adapter pozwala w techniczny i ekonomiczny sposób połączyć display i joystick

z fabrycznego kompletu Renault Tuner List z nowocześnie wyposażonym, rynkowym

odbiornikiem Pioneer przy zachowaniu sterowania i wyświetlania informacji z

radia na oryginalnym displayu.

Radia z serii Tuner List VDO były montowane głównie w samochodach Clio /Kangoo

/Laguna /Megane /Modus /Scenic /Traffic z oddzielnym displayem SAGEM serii

AFFA w latach 2000-2005.

Do displaya podłączony jest joystick. Komunikacja dwustronna radia z displayem

i joystickiem przechodzi przez żółty wtyk mini-iso z pięcioma przewodami

(1/SDA, 2/SCL, 3/MRQ, 5/RADIO-ON, 6/GND, pin 4 wolny). Kolory przewodów mogą

się różnić w różnych modelach.

Pozostałe typowe dwa wtyki ISO to zasilanie (A1/Speed, A2/NC, A3/Tel-Mute,

A4/+12V-Const, A5/Ant-Remote, A6/Ext-Ilumin, A7/Ignition, A8/GND) i

podłączenie głośników (B1...B8), typowy jest również wtyk antenowy.

Adapter wykonany jest w formie przelotki z kompletnym okablowaniem, do

bezproblemowego montażu. Sterowanie do radia podane jest poprzez kątowy wtyk

mini-jack 3,5mm natomiast informacje dla displaya są obecne na niebieskim

gnieździe IP-bus (ale tylko w radiach z funkcją Sub-display).

Orientacyjna lista odbiorników Pioneer wyposażonych w niezbędną funkcję

Sub-display oraz Steering Wheel Control:

ANH-P10MP, DEH-P3100UB, DEH-P4100SD, DEH-P4800MP, DEH-P4900IB, DEH-P5100UB,

DEH-P40MP, DEH-P55BT, DEH-P5700MP, DEH-P5730MP, DEH-P6000UB, DEH-P65BT,

DEH-P6700MP, DEH-P6900IB, DEH-P700BT, DEH-P7000U, DEH-P7100BT, DEH-P7600MP,

DEH-P7700MP, DEH-P80MP, DEH-P8100BT, DEH-P8600MP, DEH-P9600MP, FH-P80BT

Z 2010 roku:

DEH-P88RS, DEH-P88RS-II, DEX-P99RS

Uwaga DEH-7200SD nie ma sub-display mimo ze na pioneer.de było, zostało

poprawione!!!!

Podobnie DEH-3200UB i DEH-4200SD dystrybucja w PL, brak gniazda IP-bus

Obsługiwane rozkazy sterowania to VOL+/-, SEEK+/- manual/ *auto, SOURCE,

MUTE/ *BAND przy pomocy przycisków joysticka (*oznacza przytrzymanie przycisku

ponad 2 s.) oraz PRESET+/- przy pomocy pokrętła joysticka.

Zastosowanie adaptera blokuje użycie gniazda IP-bus radia dla zmieniarki

Pioneer i jej ewentualne podłączenie wymaga użycia specjalnego rozdzielacza.

Inne adaptery Pioneer np. dla Ipoda lub Bluetootha można podłączyć bez

problemu. Fabryczna zmieniarka VDO jest niekompatybilna z radiem Pioneer i w

tej konfiguracji nie będzie działać.

Przed zamówieniem adaptera UNI24PNR01 należy sprawdzić czy display/joystick

współpracuje z radiem serii Tuner List przez żółty wtyk mini-iso z 5-ma

przewodami oraz czy radio Pioneer posiada funkcje Sub-display oraz Sterowanie

z zewnętrznego adaptera.

Aktualna cena adaptera z okablowaniem to 159.00 PLN z Vat plus koszty wysyłki.

Zapewniamy pomoc przy doborze sprzętu oraz gwarantujemy zwrot należności za

towar w przypadku rezygnacji z zakupu. Faktura VAT, gwarancja 12 m-cy.

Informacja techniczno/handlowa pon.-pt. 10-18 ... tel. 012 632 12 28 ... tel.

kom. 668 096 961 ... e-mail: [email protected]

Montaż jest bajecznie prosty ,tylko trzeba pamiętać by odpiąć akumulator by przypadkiem tak jak dziś u mnie nie wywaliło bezpiecznika ,dzięki któremu licznik w aucie chwilowo umarł :P (bezpiecznik odpowiadający za odcięcie zasilania dla wyświetlacza licznika oznaczony jest jako Coupe Conso 20 A na rozpisce w skrzynce bezpieczników w aucie )

thumb_hosting_zdjec_1360419116__dsc_0289.jpg thumb_hosting_zdjec_1360419168__dsc_0291.jpg

Wiadomo trzeba zacząć od wyjęcia fabrycznego radia ,w tym celu z braku orginalnych zaczepów zastosowałem kilka gwożdzi wyjętych sąsiadowi z płotu ,śmiesznie to wyglądało ,ale naprawdę nic innego nie było :)

thumb_hosting_zdjec_1360262832__dsc_0279.jpg

żółtą kostkę adaptera spinamy z żółtą kostką w fabrycznej instalacji ,kostkę czarną z wyjściami na głośniki i zasilaniem radia spinamy z adapterem .

thumb_hosting_zdjec_1360262920__dsc_0280.jpg

Do radia podpinamy kątowy wtyk do złacza Sub display (niebieskie gniazdo radia),sterowanie fabrycznym pilotem -gniazdo Jack .

thumb_hosting_zdjec_1360263012__dsc_0281.jpg

Po podpięciu wszystkich kostek należy ''upakować'' kable w konsolii wsunąc radio w kieszeń .

thumb_hosting_zdjec_1360263150__dsc_0283.jpg

PO montażu okazało się ,ze trzeba zakupić jeszcze dodatkowo wąską ramkę na allegro by zmieniszyć szparę powstałą po montażu radia,ale to już drobnostka .

thumb_hosting_zdjec_1360263299__dsc_0284.jpg

Jak tylko zreanimuę aparat wrzucę lepsze fotki,dziś z powodu braku sprzętu foto poglądowe zrobiłem telefonem :)

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!