Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Classic z silnikiem 2,0


tomek1405

Rekomendowane odpowiedzi

Chce kupic megane classic z motorem 2,0 benzyna i prosilbym was o opinie na co zwrocic uwage przy zakupie i co bedzie wymagac szczegolnej uwagi po dokonaniu zakupu.

~lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego. Wybrałeś w/g mnie najlepsza jednostke w tym autku, jak kupowałem swoja Coupe-tke to własnie z silnikem DAOG F3R

długo szukałem az wkoncu popadłem od kobiety z przebiegiem 115 000 jestem bardzo zadowolony z wyboru aczkolwiek jest to Francuzka i ma swoje czasami fochy.

Uwage zwracaj na skrzynie a szczególnie ojej i jak wszystkim juz wiadomo tylna belka wymaga szczególnej uwagi a dalej wszystko wyjdzie w trakcie .

Witamy wśród nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryki sie nie boje byleby nie zmieniac wiazki deski:) Bo slyszalem takowe opinie ze ta lubi sie psuc w megance. Co do sprawdzania czy bierze olej i czy nie lano wody do silnika to wiem bo obecnie posiadam R19 takze jestem w temacie francuzow za pan brat. Jak dotad nie widzialem sensownej meganki z 2,0 silnikiem i pewnie bede musial sie na wiosne wybrac do niemcowni.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Jestem posidaczem takiej meganki. Ogólnie jestem z niej zadowolony. U mechanika od 2 lat była tylko dwa razy. Wymiana rozrządu i wymiana łożyska w bębnie. Auto dynamiczne i wygodne. Co do minusów to słabe wyciszenie, spalnie (nie mam ciężkiej nogi) Zawieszenie wg mnie za twarde.

Edytowane przez arctic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to auto prawie 3 lata.

przejechałem nim około 60 tys km.

2x remont rozrusznika

przy 150 tys km. zaczęły szumieć łożyska skrzyni (wcześniej był wyciek z uszczelniaczy) to mogło wpłynąć na szybsze zużycie.

przy 160 kkm silnik krokowy - pływały obroty wolne

końcówki wahaczy i drążków, amortyzatory.

korozja na tylnych rantach błotników jak tez przy przednich.

Motor świetny, zawsze jeździł u mnie na 5w40 ELF. Sprzedałem przy przebiegu 196kkm, żadnych dolewek między wymianami. Wymiany co 10-12 tys, zależnie od sezonu.

spalanie od 6 litrów . Po trasach przy 140-150 km/h około 10. Prowadzi się rewelacyjnie jeśli nie ma luzów. Tylnej belki nikt nigdy nie regenerował.

Sprawdź silniczek klapy obiegu, wew /zew. u mnie uwalił sie tryb plastikowy i miałem ciągle zamknięty -tak sprzedałem informując o tym kupującego

.

dodam: spaliła się też pompa elektr paliwa - zmień filtra paliwa, mój był zabity całkiem błotem i stad zbyt trudne popowanie i jej uszkodzenie. Wymieniałem tez elektr. wentylator.

wymieniałem końcowy tłumik (fabryczny jeszcze był)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!