Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane po wizycie w rowie nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

witam 2 tygodnie temu kupiłem MEGANE i niestety w sobotę wylondowałem w rowie, nic wielkiego się nie stało. Połamałem tylko zderzaki, lecz samochód nie odpala. Mechanicznie nie widzę żadnych uszkodzeń silnika, lecz z plastikowej puszki znajdującej się zaraz z przodu błotnika o strony pasażera, ułamał się przewód biegnący do kolektora ssącego. od puszki wychodzą 2 przewody (takie większe jak przewody paliwowe, bądź hamulcowe. Nie są to przewody elektryczne), jeden biegnie do kolektora ssącego, a drugi gdzieś znika we wnętrzu komory silnika zaraz kolo silnika i jedna kostka elektryczna. Wiecie może co to za urządzenie które ja nazwałem puszką. Mam jeszcze jedno pytanie czy w Megane 1.6 16v 2001r bez klimatyzacji, chłodnica znajduje się pod skosem w komorze silnika, bo u mnie jest tak umieszczona(sprawdzałem belka na dole jest prosta a miejsca mocowania są ok na moje ona po prostu jest tak dziwnie zamocowana). Proszę o Odpowiedzi co to jest za puszka i za co odpowiada oraz co z ta chłodnicą . Dodam ze zaczeła mi sie świecic kontrolka STOP

 

thumb_hosting_zdjec_1358927116__dsc_0004.jpg

thumb_hosting_zdjec_1358927165__dsc_0002.jpg

Edytowane przez lukas189997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może co to za urządzenie które ja nazwałem puszką.

Pochłaniacz par paliwa. Skoro w tym miejscu Ci się ułamało, musisz ten przewód zaślepić puki nie kupisz nowego zaworu par paliwa. Ta rurka idzie do kolektora ssącego, co powoduje, że masz rozszczelnienie za przepustnicą, silnik dostaje "lewe" powietrze. Objawem mogą być wysokie obroty na biegu jałowym i problem z odpaleniem silnika.

chłodnica znajduje się pod skosem w komorze silnika,

Powinna być zamontowana równolegle do przodu samochodu.

jak się go sprawdza?

To zwykły stycznik, tyle tylko, że w przypadku stłuczki rozłącza zasilanie pompy paliwa. Jeżeli jest wciśnięty to powinno być przez niego przejście.
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był jednak ten czujnik uderzeniowy, załączyłem stycznik tak jak pisaliście i Megi zaskoczyła od pierwszego przekręcenia kluczykiem.

Z zaworem par paliwa też to prawda, bo zasysa "lewe" powietrze co zwiększa obroty silnika.

Zastanawia mnie jedynie położenie tej chłodnicy, góra chłodnicy jest bliżej zderzaka niż dół. Jednak chłodnica jest w miejscach swojego mocowania, w belce dolnej pasuje na otwory, a sama belka to solidny kawal metalu nie jest w żaden sposób zdeformowana, może w dolnych mocowaniach chłodnicy do belki są jakieś dodatkowe uchwyty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!