Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak zasilania pompki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Koledzy mam problem. Nie mam zasilania na pompce paliwowej. Ale od początku. Wymieniłem w mojej megi przepustnice. Wsszystko było ok. Po umyciu samochodu padła cewka i z pracy wracałem na trzech garach(jak trabantem bym jechal) i po ok. 5 km(gdy do domu brakowało niecałe 2 km)samochód umarł. Po zcholowaniu i wymianie cewki(lewej/ od 2 i 3 gara) samochód nie odpalał. Okazało się, że nie mam napięcia na pompce. Zabrałem przekaźnik do pracy gdzie sprawdzili go elektrycy(spora firma więc elektrykow 6) i jest dory. Powiedzieli że w reni jest jeszcze jeden tzw. przekaźnik czasowy pod kierownicą, a że są lutowane to kupiłem całą skrzynke bezpieczników wraz z przekaźnikami koszt 80 zł.Nie działały mi: ogrzewanie tylnej szyby i tylna wycieraczka, po wymianaie działa. Lecz napięcia na pompce brak. Uderzeniówka jest ok.Bezpieczniki wszystkie również. Mogło dojść do zalania komputera (może i cewka przez to poszła) leżał cała noc na grzejniku i nic to nie dało.Pompka na krotko zwarta działa jak szalona.Więc pomyślałem, że moze ten przekaźnik fałszuje niestety po wymianie dalej nic. Immo i alarm było odcięte gdy kupywałem moją megi. Czy jest mozliwe by przez zalanie komputera się uaktywniło? Poprzednia właścicielka mówiła,że jest odciete, ale że kable???? Nie wiem. Co mi poradzicie koledzy?? Proszę o pomoc i pozdrawiam Larry61(Paweł)

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schematy mam. Mam całą książkę "sam naprawiam". Pompka działa gdy zewrze kabel biały i czerwony(grube)odprzekaźnika w puszce w przedziale silnika.Samochód nie ma iskry.Kosta przy drzwiach kierowcy jest ok. Kable całe brak syfów.

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno sprawdziłeś dobrze bezpieczniki? Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa i cewkami zapłonowymi zasilane jest przez bezpiecznik 7,5 A znajdujący się w skrzynce pod maską. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz 12 V na przewodzie żółtym uderzeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rano sprawdzę napięcie. Bezpieczniki wszystkie wymieniłem(oba) pod maska. Te koło aku też sprawdzałem i od 30 A dochodzi prąd do przekaźnika pompki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dodano: 17 lut 2013 - 11:41

Rano sprawdzę napięcie. Bezpieczniki wszystkie wymieniłem(oba) pod maska. Te koło aku też sprawdzałem i od 30 A dochodzi prąd do przekaźnika pompki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Napięcie jest. Odłączyłem uderzeniówkę i zmostkowałem kable. Efekt - NIC Lepiej.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter i 5.13 - cytowanie

Kolego radzę zapoznać się z zasadami obowiązującym na forum, cytowanie samego siebie to już lekka przesada.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie plusem cewki przekaźnika pompy i cewek zapłonowych działa prawidłowo. Problem występuje z zamknięciem obwodu do minusa a tym steruje komputer wtrysku. Pewnie tam leży przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

 

Czyli diagnostyka mnie czeka?? Mam drugi komputer o tych samych numerach. lecz gdy go podłącze jest to samo. Immo mam odciete(w kostce jest odciety kabel od pin 35)Centralny mam wstawiony inny.Fabryczne zabezpieczenia są usunięte.~

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kompa sterowanie - wychodzi na 2 przewodach które schodzą się do 1 miejsca, mogą być podłączone w 2 miejscach a dokładniej z tyłu silnika przykręcone do bloku (obok czujnika poziomy oleju), oraz 2 miejsce znajduje się pod główną masą silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zaraz sprawdze. Możecie mi powiedzieć co to są za wtyczki? Chodzi o trzy wtyczki 1. Duża szara, 2.Mała szara 3.Biała duża pod spod tej głownej białej.

 

Dodano: 17 lut 2013 - 20:25

Jutro wieczorem megi bedzie u elektromechanika. Napisze co było/jest.

post-55661-0-84235200-1361126564_thumb.jpg

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

WItam..

Mam podobny problem.. Nie dochodzi mi prad do pompy paliwa. A nawet nie zaswieca sie wogole pomaranczowa kontrolka "zygzak". Problem ten pojawil sie po dluzszym postoju na dworze, pod sniegiem itd..

Sprawdzalem juz wszystkie bezpieczniki( te kolo aku rowniez lacznie z czyszczeniem wszystkiego tam poniewaz dostala sie woda).. przekaznik pompy rowniez sprawdzalem, poniewaz gdzy rozebralem przekaznik i ta blaszke odgialem i tak ja trzymalem pompa chodzila nawet na zgaszonym zaplonie, jesli zwolnie ta blaszke na przekazniku i probuje odpalic dalej zero reakcji...

 

Moze pomozecie mi.. prosze o pomoc..

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!