Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak zasilania pompki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Koledzy mam problem. Nie mam zasilania na pompce paliwowej. Ale od początku. Wymieniłem w mojej megi przepustnice. Wsszystko było ok. Po umyciu samochodu padła cewka i z pracy wracałem na trzech garach(jak trabantem bym jechal) i po ok. 5 km(gdy do domu brakowało niecałe 2 km)samochód umarł. Po zcholowaniu i wymianie cewki(lewej/ od 2 i 3 gara) samochód nie odpalał. Okazało się, że nie mam napięcia na pompce. Zabrałem przekaźnik do pracy gdzie sprawdzili go elektrycy(spora firma więc elektrykow 6) i jest dory. Powiedzieli że w reni jest jeszcze jeden tzw. przekaźnik czasowy pod kierownicą, a że są lutowane to kupiłem całą skrzynke bezpieczników wraz z przekaźnikami koszt 80 zł.Nie działały mi: ogrzewanie tylnej szyby i tylna wycieraczka, po wymianaie działa. Lecz napięcia na pompce brak. Uderzeniówka jest ok.Bezpieczniki wszystkie również. Mogło dojść do zalania komputera (może i cewka przez to poszła) leżał cała noc na grzejniku i nic to nie dało.Pompka na krotko zwarta działa jak szalona.Więc pomyślałem, że moze ten przekaźnik fałszuje niestety po wymianie dalej nic. Immo i alarm było odcięte gdy kupywałem moją megi. Czy jest mozliwe by przez zalanie komputera się uaktywniło? Poprzednia właścicielka mówiła,że jest odciete, ale że kable???? Nie wiem. Co mi poradzicie koledzy?? Proszę o pomoc i pozdrawiam Larry61(Paweł)

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schematy mam. Mam całą książkę "sam naprawiam". Pompka działa gdy zewrze kabel biały i czerwony(grube)odprzekaźnika w puszce w przedziale silnika.Samochód nie ma iskry.Kosta przy drzwiach kierowcy jest ok. Kable całe brak syfów.

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno sprawdziłeś dobrze bezpieczniki? Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa i cewkami zapłonowymi zasilane jest przez bezpiecznik 7,5 A znajdujący się w skrzynce pod maską. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz 12 V na przewodzie żółtym uderzeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rano sprawdzę napięcie. Bezpieczniki wszystkie wymieniłem(oba) pod maska. Te koło aku też sprawdzałem i od 30 A dochodzi prąd do przekaźnika pompki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dodano: 17 lut 2013 - 11:41

Rano sprawdzę napięcie. Bezpieczniki wszystkie wymieniłem(oba) pod maska. Te koło aku też sprawdzałem i od 30 A dochodzi prąd do przekaźnika pompki.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Napięcie jest. Odłączyłem uderzeniówkę i zmostkowałem kable. Efekt - NIC Lepiej.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter i 5.13 - cytowanie

Kolego radzę zapoznać się z zasadami obowiązującym na forum, cytowanie samego siebie to już lekka przesada.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie plusem cewki przekaźnika pompy i cewek zapłonowych działa prawidłowo. Problem występuje z zamknięciem obwodu do minusa a tym steruje komputer wtrysku. Pewnie tam leży przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

 

Czyli diagnostyka mnie czeka?? Mam drugi komputer o tych samych numerach. lecz gdy go podłącze jest to samo. Immo mam odciete(w kostce jest odciety kabel od pin 35)Centralny mam wstawiony inny.Fabryczne zabezpieczenia są usunięte.~

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kompa sterowanie - wychodzi na 2 przewodach które schodzą się do 1 miejsca, mogą być podłączone w 2 miejscach a dokładniej z tyłu silnika przykręcone do bloku (obok czujnika poziomy oleju), oraz 2 miejsce znajduje się pod główną masą silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zaraz sprawdze. Możecie mi powiedzieć co to są za wtyczki? Chodzi o trzy wtyczki 1. Duża szara, 2.Mała szara 3.Biała duża pod spod tej głownej białej.

 

Dodano: 17 lut 2013 - 20:25

Jutro wieczorem megi bedzie u elektromechanika. Napisze co było/jest.

post-55661-0-84235200-1361126564_thumb.jpg

Edytowane przez larry61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

WItam..

Mam podobny problem.. Nie dochodzi mi prad do pompy paliwa. A nawet nie zaswieca sie wogole pomaranczowa kontrolka "zygzak". Problem ten pojawil sie po dluzszym postoju na dworze, pod sniegiem itd..

Sprawdzalem juz wszystkie bezpieczniki( te kolo aku rowniez lacznie z czyszczeniem wszystkiego tam poniewaz dostala sie woda).. przekaznik pompy rowniez sprawdzalem, poniewaz gdzy rozebralem przekaznik i ta blaszke odgialem i tak ja trzymalem pompa chodzila nawet na zgaszonym zaplonie, jesli zwolnie ta blaszke na przekazniku i probuje odpalic dalej zero reakcji...

 

Moze pomozecie mi.. prosze o pomoc..

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!