Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomocy z bezpiecznikiem przy aku


Rekomendowane odpowiedzi

To masz zwarcie sprawdź przewody (przewód ładowania i główny + na rozrusznik jest wspólny) może istnieć prawdopodobieństwo że jest problem z alternatorem albo nadal z rozrusznikiem.

Jakiej formy szczotki założone to jeśli szajs typu Hart czy CarGo to nie spodziewaj się poprawnie działającego układu.

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak ,alternator jest wymienioy na zupełnie nówka.Ładowanie jest ok.A szczotki nie są jakeś no name tylko jest wymieniony kompletny cały szczotkotrzymacz w rozruszniku.

 

Męczy mnie jeden szczegół w elektromagnesie,chodzi o to że ta jedna śróba u góry jakoś ma luz.Może to ten elektromagnes robi te zwarcię? tylko jak.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak ,dziś wyjąłem znów rozruch,rozebrałem go,po sprawdzałem,wyczyściłem obudowe rozrusznika gdzie ma wejść do skrzyni żeby miał dobreprzejście(mase),klemy wyczyszczone, koncówki grubego przewodu wyczyszczone,przy bezpieczniku obok aku też wszystko rozebrane i wyczyszczone,zostało mi tylko masa do silnika wyczyścić.A teraz ciekawostka!

Rozrusznik podłączony pod aku normalnie działa ,bendix wychodzi i szybko kręci.Zrobiłem mu sztuczne obciążenie i jak kręcił przyłożyłem deske z kanału do bendixa i docikałem coraz mocniej i ruzrusznik troche osłabł lecz kręcił.Nie grzał sie.Więc co tu jest zgrane??:notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 + na elektromagnes

 

oba 2+ są przykręcone na górną śróbe elektromagnesu a na wsuwke mam + po zapłonie

Ten drugi plus cińszy leci do altka pewnie

 

A co sugerujesz bo już nie mam sił co do tego rozrusznika.Zaczynam sie bać że coś z motorem nie teges :notacrook:

Edytowane przez mariusz325
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obraca,on chce kręcić tylko że zaraz grzeje sie ten bezpiecznik i musze puścić zapłon żeby go nie spalić.

 

Dodano: 25 mar 2013 - 15:44

Koledzy moji mili PROBLEM ROZWIĄZANY z rozrusznikiem i palącym się bezpiecznikiem!!

A więc tak, zmiana oleju dużo pomogła.Z silnika spuściłem cały olej ,był czarny i konsystencji jak lepik!! Chyba od X czasu nie zmieniany. :notacrook: Wlałem mu Mobilka 10W40 i daje rady.A teraz co do rozrusznika.Wyjąłem go po raz kolejny.Rozebrałem i po raz enty wyczyściłem.Ale.Teraz wydrapałem wszystkie krawędzie które sie łączą przy składaniu rozrusznika,Po składałem i do auta .Grało lepiej ale jeszcze nie zadowalająco. :!: Więc do śrubki rozrusznika przykręciłem kabelek zwykły i puściłem go pod auto .Z ,,-'' z aku pociągłem kabel do tego co wisiał minusowy i oby dwa złączyłem z plecionką główną co idzie do silnika. :!: Więc grzanie świec i jazda.Rozruch zaczął tak zasuwał że nie dowierzałem. Potem go odpaliłem chyba z 10 razy szlag za szlagiem. :!:

Więc dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!