Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

to sie nazywa pech :(


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników renówek.

 

Na początek chciałbym powiedzieć, że jestem w posiadaniu Scenica privilege 1,9 dci z 2005r i zakupiłem go 28.03.13 r na drugi dzień dopiero wyjechałem bo prosiłem mechanika i osobe, która mi go sprzedała żeby porobić wymiany oleju, filtrów i rozrządu.

Po wymianie dostałem telefon, że auto gotowe do odebrania ucieszyłem sie, że w koncu sobie pojeżdzę lecz moja radość nie trwała zbyt długo poniewaz w zbiorniku nie miałem za wiele paliwa postanowiłem pojechać na stację i zatankować ON wszystko oki jade dalej zadowolony że mam ajna furkę.

Po 10 min jazdy przez przypadek włączyłem 3 bieg i samochód lekko szrpnął i zwyczajnie zgasł żecz normalna, ale zaraz jak chciałem odpalić nie mogłem poprosty kręcił i trząsł się zadzwoniłem po pana, który sprzedał mi auto i próbowaliśmy odpalić na plaka i udawało sie lecz potem zgasł jak odciągną plak i nie wiem co robić.

 

Czy to wina paliwa

czy wina wtryskiwaczy

czy wina pompy wtryskowej

 

kompyter nic nie wyświetlal na wyświetlaczu

 

co to może być boję się że naprawa może być kosztowna

 

 

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za metoda na plaka i do tego jeszcze diesla??

Możliwe że właśnie rozrząd przeskoczył i są tego typu problemy. Komputer auta nie pokaże wszystkiego, komputer u mechaników już więcej :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak pomyślałem na pierwszy żut oka, bo mechanik wszystko wymieniał w rozrządzie paski, napinacze i pompe wody natomiast pan który mi sprzedał twierdzi że auto stało w niemczech kilka tygodni i odpaliło za pierwszym razem nie miał problemów przy -10 aż sam sie zdziwił że disel.

A jak podjechał do mnie to był w szoku że cos takiego się z nim stało mówił jeszcze cos o pompie wtryskowej, że może być zardzewiała i jakies paproch musiały dostać się i blokują ją, że nie podaje paliwa.

 

A jeślij chodzi o odpalanie dizla przez plaka to bardzo dobra metoda na odpalanie stara 266 tez tak odpalałem swojego służbowego rewelacja:)

Zdecyduj się, poprawnie jest diesel

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzis odebrałem scenoila od tego pana.

A więc nic poważnego sie nie stało elektonicy sprawdzili wtryski cały moduł elektroniczny i nic ponoć wina paliwa jak bedziecie w Gnieźnie to nie tankujcie na Hill gazie:) i i po małej trasie wyświetlił sie komunikat i napis service lampka silnika sie swieci z napisem "abgassystem defect"

czytałem o tym że to coś ze spalinami ale dokładniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;)

tez tak odpalałem swojego służbowego rewelacja

 

bravo kolego ,gromke brava za odpalanie na plaka czy eter tzw. samostart.Chyba nie wiesz co sie dzieje w silniku odpalając takimi wynalazkami.Karm plakiem tak dalej to sobie pojeździsz ale autobusem.

NIE POLECAM odpalania na takich środkach,

Bardzo dobra metoda do opalenia diesla w zimie. Po prostu działa Plak jako samostart

odpalaj całą zime na eterze a na lato szykuj kase na remoncik.Przerabiałem to w ciężarówce w pracy.Po tamtej zimie motor tak dostał w du.. że sie już dawno skonczył. Edytowane przez mariusz325
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oświeć nas co się dzieje , bo ja też nie wiem

po całej zimie wymienił sobie silnik, bo nagle podczas jazdy zgasł

kolega już ci odpowiedział.

Używając eteru motor pracuje nie smarowany.Jak odpalasz silnik to zauważ jak odpala to na początku usłyszysz jak zawory grają prosząc o litość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo co najwyżej smaruje gniazda zaworowe, olej podaje pompa z misy podaje w kanały i rozpryskuje po całym silniku już w trakcie kręcenia rozrusznikiem , więc co ma sie zepsuć z 5 sekund odpalania, silnik na pozostawionym filmie olejowym chodzi nawet pół godziny na sucho wiec argument że kolega pojechał do mechanika i mechanik kazał zmieniać silnik jest co najmniej smieszny. Idąć tym tokiem rozumowania wszystkie auta z LPG sa zepsute od samego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega odpalał na Plaka, po całej zimie wymienił sobie silnik, bo nagle podczas jazdy zgasł i mechanik stwierdził że nie ma co naprawiać.

odpalał na PLAKA bo inaczej prawdopodobnie wcale by go nie odpalił,wiec to że silnik był do remontu juz przed zimą.

 

Dodano: 04 kwi 2013 - 07:37

usłyszysz jak zawory grają prosząc o litość.

To nie zawory, tak sie tylko utarło-to nastepuje spalanie detonacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!