Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy pasują inne zegary?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar wymienić zegary w moim autku :) (bo są takie zwykłe analogowe z zegarkiem) więc moje pytanie brzmi czy będą pasowały zegary z wyświetlaczem no i obrotomierzem oczywiście? Zegary chociażby z Meg 1ph2 Z tego co się na forum doczytałem, to do prędkościomierza trzeba będzie doprowadzać sygnał a jak z wyświetlaczem??? Też by trzeba było ciągnąć dodatkową wiązke przewodów, czy to w ogóle zda egzamin no i czy to się opłaca robić. :) Czy po prostu wrzucić zwykłe analogi z prędkościomierzem i rozdział zamknięty. :-/ Z góry dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W ramach odpowiedzi na moje własne pytanie.... :-/ (może się komuś przyda) byłem kiedyś na szrocie za zegarami i koleś mi powiedział, że przerzucał wcześniej zegarki z wyświetlaczem i działały jednak nie byłem Renóweczką i nie mogłem sprawdzić.... :-/ Gdzieś wynalazłem, że w phase II to w ogóle inne kostki są z tyłu więc idea nowszych zegarów odpadła w przedbiegach.... I trafiły do mnie z allegro białe analogowe zegary z obrotomierzem od Meganki Coupe 2.0 phase I i co się okazało.....obrotek działa bez kombinowania z doprowadzaniem sygnału i wszystkie wskaźniki też bez żadnych przekłamań :( (nie licząc wskaźnika podciśnienia oleju - jeżeli to jest to - który nie działa w ogóle). No i wcześniej na prędkościomierzu było 220 kmh a teraz jest 240 kmh i obroty są do 8000 ale wszystko dobrze wskazuje, tyle, że i tak z pewnością więcej niż 160 nie polecę... :shock:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie licząc wskaźnika podciśnienia oleju - jeżeli to jest to - który nie działa w ogóle)

 

 

 

Czyli jeżeli dobrze rozumuje to nie pokazuje Ci poziomu oleju na tym samym wskaźniku co temperature. Mam pytanie czy wskazówka na zimnym silniku po odczekaniu około 30 sekund jest na samym dole skali czy nieco wyżej?

Chcę zamontować Czujnik poziomu oleju trylko nie bardzo wiem gdzie on powinien być. Może mi coś podpowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o tą wskazówke co jest pod obrotomierzem i właśnie nie wiem czy to jest poziom oleju czy podciśnienie oleju (ktoś mi tak powiedział) no i ona właśnie nie rusza się... :-/ Co do tych 30 sekund to mi się tak dzieje ale ze wskazówką od temperatury, po przekręceniu kluczyka (obojętnie czy ciepły czy zimny) to się podnosi do tego poziomu co jest na zdjęciu a potem opada i w miarę rozgrzewania się silnika rośnie.

Jak mi się wyjaśni od czego mam tą wskazówkę związaną z olejem to coś będziemy kombinować, żeby ją podłączyć.

post-3972-1204139950_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zamontować dodatkowy czujnik jeśli chcesz by działała

 

a przypadkiem, nie wiesz gdzie on może być w E7J.... :-? albo gdzie nowy podczepić?? Bo chyba powinny być 2 czujniki od oleju: od poziomu i od ciśnienia. I przypadkiem ten od ciśnienia nie jest z tyłu silnika pod kolektorem dolotowym.....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek42007, Czujnik ciśnienia oleju w E7J jest z przodu silnika po prawej stronie budowy kolektora wylotowego. A za silnikiem znalazłem 2 czujniki jeden wchodzi w blok pod kątem prostym a drugi przy połączeniu z miską olejową wchodzi tak jakby równolegle do bloku a koniec jego wchodzi w miske olejową. Ale do czego są nie mogę nigdzie znaleźć. Jeżeli ktoś wie niech się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego pewien nie jestem. Dobrze by było wiedzieć gdzie kabelki z niego idą. W białej kostce zegarów piny 9 i 10 też nie mam kabli wyprowadzone i nie wiem gdzie one powinny iść. Czy wystarcz podać napięcie na pin 9 (+) i 10 (-), czy jakieś kabelki może z komputera?

Już mi brak pomysłow i nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!