Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem - czujnik wału ok


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po przejżeniu szukajki postanowiłem napisać nowy temat ponieważ skonczyły mi się pomysły co może dolegac mojej megi , A mianowicie od połowy lutego ma problemy z odpalniem po nocy.(po odpaleniu dodatkowo na początku przej ajkieś kilka minut w czasie jady się dwawi/przymula, po rzogrzaniu lub przełączeniu na gaz jest ok)

Wymieniłem czyjnik położenia wału lecz nie przyniosło to efektu , próbowałem podłączyc megi pod komputer lecz jest jakis problem z gniazdem i nie mozna połaczyć ( podejżewam że szkrzynka UCH która w lato została zalana - dodatkowo nie działa automatyczna blokada dzrwi , wycieraczki nie zwalniaja przy doleżdzaniu do świateł i waruje tylna szyba + szyba boczna od kierowcy automat).

Swiece wymienione , cewki beru , pompę paliwa słychać po włączeniu zapłonu .

 

Z obserwacji wynika że problem przede wszystkim jest na benzynie , próbowałem odpalic awaryjnie na gazie i odnisołem wrażenie że "chyba zapalił lepiej " ale może to byc tylko złudzenie .

Ma może ktoś propozycje gdzie szukać problemu

Jeżeli zdublowałem temat to przepraszam i prosze admina o przeniesienie

Edytowane przez Tomek_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej czyli jak na Pb musze go kręcic kilka razy zanim zapali to awaryjnie na gazie pali za "2" razem i równo pracuje a na Pb jak by chodzil przez kilka chwil na "2-3 garach"(nie równo pracuje)jak się rozgrzeje jest ok , świece zmieniane jakies 5tyś, filtry oleje itp .ok 1 tyś km, czujnik kupiłem nowy delphi a krokowy wymieniałem na jesieni

Edytowane przez Tomek_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym jeszcze wtryskiwacze benzyny - w czasie kiedy nierówno pracuje odpinaj po kolei wtryskiwacze (na trzech będzie chodzić terkocząc) na dwóch już nie daje rady więc ten przy którym nie będzie reakcji do podmiany.

 

W megankach 1 ph 1 usterka uch powodowała problemy z odpalaniem (z uwagi na obsługę immo), problemy z wycieraczkami, kierunkowskazami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wtryskiwacze sprawdziłem jest ok , dokonałem pomiaru rezystancji czujnika wału

- przy temp. ujemnej 208 omów

- temperatura otoczenia 20 stopni - 250 omów

- po rozgrzaniu szuszarką około 290 - 300 omów

więc wychodzi że czujnik ok , dodatkowo zmieżyłem komunikację czujnika z komputerem również ok .Juz mi ręcę opadaja po nocy musze go kręcić kilka minów zanim zaskoczy .

Może ktoś ma jakieś pomysły

dodam że cewki beru -ok , świece nowe , filtry nowe, pompę paliwa słychać , a reni jak miała problem tak ma , jak juz wscześniej pisałem i po odpaleni do puki się nie rozgrzeje do się okresowo przymula .

 

Nie mogę podłączyć pok komputer gdzyż nie ma scan renault nie ma komunikacji z gniazdem (kolejny zonk)

Edytowane przez Tomek_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kupić drugi z tym samym nr i szukć kogoś kto zgra imobilaizer i zakoduje do nowego.

Zastanawiam sie jeszcze nad regulatorm ciśnienia w pompie paliwa gdyz na gazie wydaje mi się że odpala dużo lepiej

Edytowane przez Tomek_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - potestuj na ciepłym silniku to odpalanie (awaryjne) na gazie - jeżeli w tym przypadku będzie odpalał sprawnie to wtedy jeszcze samą pompę można by podejrzewać (filtr paliwa wymieniałes?) - ale te wszystkie pozostałe usterki...

Przy wymianie uch ciężko kombinować z immo - większość osób bo prostu usuwa go w swoim komputerze. U szwagra (z tym że to s1ph1) wymieniliśmy uch+komputer, zakupiliśmy cały zestaw z kluczykiem i po przełożeniu grota ze starego kluczyka auto zaskoczyło.

 

AD regulator - czy to nie jest tylko trójnik z powrotem do zbiornika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś rano awaryjnie na gazie odpalił bez najmniejszego problemu , zgasiłem i na benzynie juz musiałem kręcić go dłużej ,więc może i trzeba przyjżeć sie pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!