Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane Classic 1.6 RT 90KM


Justysia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie po raz pierwszy wszystkich szczęśliwych posiadaczy Renaulcików. Poddaję waszej ocenie moje autko, troszku danych :

Renault Megane Classic, wersyja RT, rok. prod. 1997, silnik K7M 1.6 Pb 90KM,

wyposażenie - wspomag., szyby elektr. (przód), alarm, immobil.,central;.ABS, dwie poduchy i to wszycho... No i ten przebieg... Cudeńko miało w momencie zakupu 44 tyś. , teraz ma 50 tysiączków... :mrgreen: Dodam wszystkim niedowiarkom, że to nie kręcony licznik... Udokumentowany :)

Ahi, dodam jeszcze tylko, ze ta Lagunka na fotkach to Renia znajomka z miejscowości koło Grudziądza :)

Pozdrawiam.

renia12qo.th.jpg

renia28wj.th.jpg

renia37vt.th.jpg

renia44hu.th.jpg

renia54sx.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamy witamy!

gratuluję samochodu.Tak się składa,że posiadam identyczny z małą różnicą u mnie przebieg jest powyżej 200tyś.nie rozumiem tylko dlaczego ukrywasz piękne welurowe siedzenia(model ten powinien takowe posiadać)pod pokrowcami :roll: aha i dla wszystkich zainteresowanych udokumentowaniem przebiegu swoich samochodów:książki serwisowe są dostępne na zachodzie za 30 euro już ostęplowane wystarczy tylko kilka wpisów :mrgreen:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, ze udało Ci się trafić samochód z tak niskim przebiegiem (aż nie chce mi się wierzyć), ja obecnie mam już 160 tys. km. Niestety jest jak carlosso pisze, obecnie nie jest problem załatwienie książki serwisowej, dlatego trzeba bardzo ostrożnie podchodzić do przebiegów jako wyznacznika zużycia samochodu.

Nie pozostaje nic tylko pogratulować samochodu i zapraszamy do korzystania z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo :mrgreen:

 

Z tymi fotelami racja, są welurowe, aż ich szkoda... Ale z drugiej strony wiadomo, całe swoje życie ukrywa się foteliki pod pokrowcami, aż dochodzi do tego, że autko jest stare, zjedzone przez rdzę, ale ma nowe siedzenia... No nie wiem... Może je ściągnę :)

A co do przebiegu to nikt mi nie wierzy, tzn. zaczynają wierzyć, kiedy go oglądają na żywo :) Autko wiadomo, kupione od starszego człowieka w Niemczech, tzn. z Niemczech.

Staruszkowi biedaczkowi odeszło się z tego świata, żona jego z pochodzenia Polka, wróciła do kraju wraz z samochodem, a że jej rodzinka bogacka (same Meśki itp.), autka nie chciała, to postanowiła sprzedać.. Więc trafiła się okazja, no i cóż... Renia jest w naszych rękach :)

P.S. Dopowiem tylko to, że wcześniejszy właściciel autka gdy przyjeżdżał z Niemczech do mojego miasta czyli Słupska, stawiał samochód do garażu i do Ustki (17 km) jechał autobusem, bo szkoda było mu samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy witam, może koledzy nowi i koleżanki dołączął do PIKUR`a. W końcu i tak więszkość 'wyjadaczy' do tego grona się zalicza. Jak przypuszczam.. :roll:

 

A co do przebiegu, sam odkupowałem od starszego Właściciela -pierwszego- moją Megi , miała 76.760 km przebiegu, pełna dokumentacja, książka oryginalna, krajówka. I wiem, że licznik nie był kręcony. Da radę, taki przebieg, a po tym co koleżanka pisze - to tym bardziej wierzę. Poprostu są tacy ludzie. Zdróweńko 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie ci sie udało!!!

Ja tez miesiąc temu zakupiłem meganke clasic 1,6 z 1997 roku, z przebiegiem 101 tys udukomentowanym.

Powiem jszczerze jak narazie to jestem bardzo zadowolony- samochód naprawde wyglada jak nowy, zadnej korozji, w srodku czyste i zadbane -welur.

I powiem ze nawet mało pali- w granicach 7 litrów po mieście!

 

Swój samochód zakupiłem z 1 kluczykiem !!! poprzedni własciciel stracił.

wiecie ile kosztuje dorobienie klucza???

porazka około 600 zł.

Żaden fachowiec u którego byłem ( chyba 6 )nie jest w stanie dorobic klucza. Jego sprzęt nie potrafi zanleżc jakiegoś kodu, dzieki któremu odpalisz samochodu.

Owszem klucz dorobi ale nie odpalisz auta!!!

tylko stacja renault jest w stanie dorobic klucz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego sprzęt nie potrafi zanleżc jakiegoś kodu, dzieki któremu odpalisz samochodu.

Owszem klucz dorobi ale nie odpalisz auta!!!

tylko stacja renault jest w stanie dorobic klucz

Poczytaj w tym miejscu to się dowiesz co i jak i dlaczego nikt nie chce dorobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałam w sumie trzy kluczyki : 2 z podczerwienią i jeden zwykły, tzn. praktycznie tylko do otwarcia drzwi, bo immobilaizera i tak nie rozbroi. A z tym kodem, to mam stertę papierów od autka, ale wszycho po niemiecku, więc i tak nie wiem gdzie tego szukać... Z resztą nawet nie wiem gdzie mógł by być ten kod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!