Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prędkość powyżej 140km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój problem polega na tym że gdy osiągnę prędkości 140km/h zapala się kontrolka servis i wyskakuję komunikat sprawdź wtrysk.

Co to może być.? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy błąd pojawia się również prz niższej prędkości ale przy tych samych obrotach silnika ?

Miałem podobny problem ale to było przy prędkości 80/90 obroty około 3000 , błąd był spowodowany zacinającą się kirownicą w turbinie , czyszenie turbo i nie mam tego problemu

Lub problem z układem wtryskowym

Edytowane przez cinas_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być też zawór sterujący turbiną, jeżeli to powtarza się przy danych obrotach, najczęściej tych od których turbo pompuje maksa. W naszym 1.9 dCi tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dodam że również zasyfiony lub uszkodzony EGR moze dawać takie objawy. Przerabiałem to w swojej Megi czyszczenie Egr pomogło. Ale Clip pokazał równiez błąd czujnika doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie. za pierwszym razem skończyło się wymianą EGR. za drugim wyładował mi sie akumulator i po doładowaniu wyskoczył ten sam komunikat: "sprawdz wtrysk" i auto straciło na mocy.. okazało się że to błąd w komputerze - tak mi przynajmniej w serwisie powiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam również taki sam problem jak w temacie tylko że przy 160,a czasem 170 jak powoli się rozpędzam. Obroty w tym wypadku nie mają znaczenia ponieważ mogę katować silnik na 3 biegu ponad 3 tys i nie wyskakuje CHECK INJECTION. Ostatnio mam też problem z odpalaniem po przejechaniu 20km i wyjściu do sklepu dosłownie na 3 minuty megi nie chce odpalić. Zdarzyło się że rozładowałem akumulator przez to. Czy ktoś może podpowiedzieć co mogę sprawdzić sam żeby nie płacić za diagnostykę,a jak już to tylko w ostateczności.

Dodam, że gdy jadę spokojnie, oszczędnie to auto odpali po pierwszym przyciśnięciu S/S, ale po dłuższej chwili że zatrzęsie silnikiem, a po jeździe dynamicznej jest tak jak pisałem wyżej dwa czasem trzy przyciśnięcia do rozłączenia lub do rozładowania akumulatora.

Edytowane przez michal.juszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!