Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o opinie Megane Sport z ogłoszenia


marcinmib

Rekomendowane odpowiedzi

cięcie

Widzę, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Prosiłem o opinie na temat egzemplarza z podanego ogłoszenia, w szczególności opinie kogoś kto może oglądał już ten egzemplarz, natomiast prosiłem o ewentualne wskazówki na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego modelu (tj. Megane II RS) a nie egzemplarza z ogłoszenia, a Ty mi piszesz, że nie ma na co zwracać, bo w Twojej ocenie przód tego egzemplarza jest przeszczepiany. A poza tym, po czym wnosisz, że cały przód jest przeszczepiany skoro z tego co zauważyłem (choć mogę się mylić) i co jest napisane w ogłoszeniu to tylko zderzak i lampy są wymienione na poliftowe co nie musi od razu oznaczać skasowanego samochodu. Poza tym, wiem, że cena jest atrakcyjna i możliwe, że ma to uzasadnienie w niskiej cenie ale nie jest to regułą, ponieważ mam za sobą kilka atrakcyjnych cenowo zakupów aut, które nie były szrotami.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.13 - cytowanie

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem co myślę o tym szporcie. Rozumiem, że się rozczarowałeś, bo spodziewałeś się innych odpowiedzi, że to może właśnie Ty będziesz tym szczęśliwcem który będzie miał auto za półdarmo. Teraz jak tak patrze to nie był skasowany, wiadomo stłuczka, tak mi sie tylko wydawało że był robiony po kosztach, ale teraz widze że to doinwestowana perełka, ma nawet radio z laguny, czyli już klasa wyżej. Fotele zjechane chyba od zbyt częstego czyszczenia, przecież nie od przebiegu dopiero 127tyś nalatane. Jedź i oglądaj bo fajna maszynka, może jeszcze coś będzie dało rade opuścić na cenie.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty kolego chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem. W tym aucie jest kilka wiecej "smaczków" mówiących o jego powypadkowości ale np. mi sie już tego nie chce opisywać chociażby dlatego iż jak ktoś szuka zdrowego Sporta za mniej niż 25 tys zł (chodzi mi o pierwszy rok produkcji czyli 2004 bo o młodszych nie wspominam) to albo znaczy że go na to auto nie stać albpo ma coś nierówno pod sufitem uważając iż w tych autach zdażają się okazje!

Tak - to są takie okazje iż po miesiącu użytkowania auta masz dość bo co chwila coś do wymiany no i zaczynają się opinie jakie to francuzy są awaryjne.

 

Kolejny raz WYRAŹNIE NAPISZĘ: chcesz poznać cenę zdrowego MEgane 2 Sport - spójrz na ceny zdrowych egzemplarzy za granicą. Prosty przykłąd Francja - tam niejednokrotnie cena zdrowego auta z rocznika 2004 to conajmniej 30 tys zł nie licząc kosztów sprowadzenia i opłąt celno-skarbowych. Na czysto około 35000-40000 ;)

I gdzie tu porównywać auto z PL za 18-23 tys zł??????

Chcesz kupić taki smietnik bo nie masz więcej kasy to kup - ale nie zadawaj głupich pytań czy to auto jest ok bo NIE JEST OK i NIE BĘDZIE OK za te pieniądze ;)

 

P.S. Jeśli za to chcesz wiedzieć na co zwracać główną uwagę to skorzystaj z SZUKAJKI ^^ Już nie raz pisałem o tym na forum co z tym modelem Megane może byc nie tak

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie robi się niepotrzebna pyskówka.

 

Kolega dzosef zapytał co myślicie o tym konkretnym samochodzie i teksty w stylu że wiara góry przenosi albo że samochód miał przeszczepiony przód jest chyba nie na miejscu.

To że przód samochodu był uszkodzony jest napisane w ogłoszeniu. Dlaczego od wersji po lifcie ? Może dlatego, że właściciel chciał mnieć nowszy przód? Przecież tego że był wymieniony nie ukrywa.

Poza tym może kolegi dzosefa nie stać na droższy samochód i chce kupić tańszy, powypadkowy i niekoniecznie w stanie jak z salonu ale za to z mocnym silnikiem ale Wy chyba tego nie potraficie zrozumieć.

 

Głupie komentowanie powinniście zostawić dla siebie. Jeśli macie idealne samochody, prawdziwe perełki za kupę kasy z minimalnym przebiegiem to gratuluję. Pomyślcie tylko przez chwile, że może nie każdego na takie stać więc darujcie sobie takie gówniarskie zachowania bo aż się nie chce tematów na forum przez to czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym może kolegi dzosefa nie stać na droższy samochód i chce kupić tańszy, powypadkowy i niekoniecznie w stanie jak z salonu ale za to z mocnym silnikiem ale Wy chyba tego nie potraficie zrozumieć.

 

ooo bardzo dobre podejście, ważny mocny silnik, ale to że uciułany z kilku to nieważne, a potem płacz. thumb_hosting_zdjec_1370946038__picard-facepalm.jpg

 

Dodano: 11 cze 2013 - 12:23

przedewszystkim trzeba gruntownie sprawdzić przód bo tam mogło coś być ;) trzymcie się ;)

Edytowane przez Rxe.Megane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać dalej ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem.

Napisałem iż jak kogoś nie stać na Megane sport w dobrym stanie to niech nie pakuje się w ulepa! Bo koszty będą z czasem przeogromnie większe. To nie Megane 1,6 czy Clio 1,2 gdzie części są relatywnie tanie! To jest sportowy samochód z częściami zamiennymi o sportowych cenach ^^

I nie chodzi tu o pyskowanie bo na pewno nie jestem gówniarzem któy tak robi tylko użytkownikiem takiegoż auta z bogatym doświadczeniem ^^

Wiem ile co kosztuje, co się potrafi zepsuć i dlaczego nie warto mysleć o tych autach za 23tys w dół.

 

A dlaczego to auto jest po poważnym dzwonie? Ponieważ nie tylko został zmieniony przód w sensie zderzaka i światła ale także deska i jej osprzęt ;)

Ciekawe też iż nie ma zdjęć komory silnika. Chętnie sprawdziłbym też te 245KM na hamowni ^^

 

BTW Jakkogoś chce tani pojazd z mocnym silnikiem to proponuję isć na kierowcę MPK/PKS ;) Nic nie trzeba kupować a jeszcze pensję płacą no i pojazdy mają grubo KM i Nm ^^ ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!