Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tylne szyby


Rekomendowane odpowiedzi

chciał bym wiedzieć jak sprawdzić przełącznik numer 1511 renault scenik 2 2004 rok . bo problem wygląda nastepujaco przełącznikiem od kierowcy mogę zamknąć szybe z tyły ,a nie mogę opuscic na dół, a przełaczniku w tylnych drzwiach mogę opuscic a nie mogę zamknąć. na krotko czyli mostek B4-A2 opuszczanie w przełączniku kierowcy działa ,mostek B4- B2 podnoszenie w przełączniku kierowcy działa to jest prawa strona .dlatego chciałbym sprawdzić ten przełącznik .proszę o jakies sugestje.

 

Dodano: 07 cze 2013 - 22:32

przepraszam ale na co ta cała zabawa jak niema fachowców żeby pomogli .nikt nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio to przerabiałem :).Najlepiej wziąść miernik i przemierzyć styki te od spodu przełącznika wciskając mikroprzełącznik.Ja tak sprawdziłem na przejście i wszystkie mikroprzełączniki były dobre.Jak się przyjrzysz to są tam w tych przełącznikach diody zenera je też możesz sprawdzić.U mnie objaw był podobny i po podmianie sterownika ( modułu który znajduję sie pod tapicerką )wszystko gra.W chiwli obecnej jestem na etapie kupowania nowego (regeneracja).Proponuje jeszcze sprawdzić styki w gniazdach które znajdują sie w słupkach samochodu , tak z przodu jak i z tyłu.Nawet nie wielka ilość brudu może spowodować błędne działanie elektroniki.

Edytowane przez boban666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale na co ta cała zabawa jak niema fachowców żeby pomogli .nikt nie wie.

Jak Ci się tak bardzo spieszy to do ASO jedź, ciekaw jestem czy jak im podasz takie informacje jak napisałeś powyżej to Ci odpowiedzą w 5 sekund ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Jasne, ale forum to nie helpdesk, gdzie siedzi 100 specjalistów i podaje gotowe rozwiązania, i nic poza tym nie robią.

A kolega powyżej znalazł rozwiązanie i zamiast "przelecieć" się po kabelkach + sprawdzenie przełączników ma pretensje nie wiadomo o co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się pytałem jak sprawdzić a nie przelatywać po kabelkach dziekuje koledze boban666 jeszcze nie sprawdzałem .dlatego się może spiesze bo całe auto rozbebeszone po lutowaniu kabli w kostce numer R2 szara wszystkie kable ugnite .wszystko działa ztej kostki ,tylko problem ztymi tylnymi szybami prawej strony ,lewa działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całe auto rozbebeszone po lutowaniu kabli w kostce numer R2 szara

No popatrz, nowość, dla nas oczywiście, bo Ty to wiesz.

Szukaj właśnie w tej kostce, a jak nie tu to w kostce na prawym słupku A. Skoro Ci zgniła R2 to czemu nie mogła np R4.

Nic nie zmienia, że trzeba kabelki prześwietlić, wątpię, żeby to była wina przełączników.

O ile się nie mylę to możesz spokojnie je zamienić, oprócz tego który steruje szybą kierowcy.

 

przemierzyć styki te od spodu przełącznika wciskając mikroprzełącznik.

Wystarczy bateria, kawałek kabelka i żarówka <piwko>

Kiedyś nie było mierników itp, a jak były to duże i nieporęczne, stosowało się najprostsze rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem jedna dioda na przełączniku numer 130 puszcza prad w jedna i druga strone czeba kupic i wymienić, zamykam temat ,dziekuje za pomoc.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!