Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post. Przy jeździe na równej nawierzchni, po dziurach słychać metaliczne stuki tak jak by po środku samochodu gdzieś pomiędzy kołami. Kierownica działa normalnie żadnych odchyleń od normy. Te stuki nie są regularne raz szybciej stukają innym razem pojedyncze stuki słychać. Proszę o pomoc i podpowiedź. Dodam że samochód ma przejechane już ponad 200 tyś km.

Edytowane przez Saksiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz na maglownicy można zlikwidować za pomocą nakrętki popychacza przekładni. Czasami nawet to nie pomaga i trzeba regenerować maglownicę. Najpierw sprawdź czy to wogóle przekładnia. Wsadź rękę pomiędzy zbiornik wyrównawczy i kolektor i złap przez osłonę za listwę zębatą i pociągnij do góry i na dół. Jak będzie luz to znaczy że stuka popychacz przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak wszystkie 4, z tymi wewnętrznymi był problem bo dojście do śrób jest kiepskie ale się udało. Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi.

 

Dodano: 31 lip 2013 - 22:30

Nie było mnie od dłuższego czasu na forum więc nie mogłem napisać że przyczyną stukania nie były jednak gumy stabilizatora tylko prawy drążek kierowniczy. Mam nadzieję że pomogę komuś w podobnych problemach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam mam pytanko kiedy i w jaki sposób te stuki u Ciebie występowały jaki miały charakter. U mnie też stuka z prawej strony najbardziej jak wjadę w jakieś obniżenie drogi prawym kołem albo z większą prędkością nadaje naprzykład na spiącego policjanta, w tym momencie występuje stuk tak jak by ktoś uderzył młotkiem w jakiś metal. Dodam ze w zawieszeniu prawie wszystko wymienione. W jaki sposób zdiagnozować drążek kierwoniczy, Proszę może wy pomożecie co może być przyczyną tego stukania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik zdiagnozował to w prosty sposób. Na kanale trzymał za drążek kierowniczy, podczas poruszania kierownicą czuć było stuknięcia, nie słychać. Także gdy bujało się samochodem po stronie prawej też na drążku było czuć te stuknięcia. Cały drążek do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie jak myślicie da się wymienić drążek kierowniczy z prawej strony w Scenicu IphII 1.9dCi bez użycia kanału, tylko na lewarku czy ktoś z was może robił kiedyś podobną czynność. Dzisiaj położyłem się pod samochodem i szarpałem za prawy drążek i przy szarpaniu było słychać stukanie, tak więc wydaje mi się że tak jak kolega wyrzej napisał że to może być drążek oby to było to. Dzięki napisze oczywiście jaki będzie efekt tego...

 

Dodano: 13 lis 2014 - 22:55

Drążek kierowniczy prawy wymieniona i dalej to samo nadal puka, stuka zastanawiam się jeszcze nad górnym mocowaniem amortyzatora było wymieniane ale na jakieś nieznanej formy. Dodam że podczas jazdy na nierównościach słychać z prawej strony takie chrobotanie i jak się najdzie na dziurę to słychać stuk. Jakieś sugestie...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!