Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przepustnica


burn

Rekomendowane odpowiedzi

Mam megane1 z konca produkcji i niestety przepustnice elektroniczną z Laguny2. Obroty jalowe zyja u mnie wlasnym życiem , oczywiscie adaptacja, wszystkie usczelki kolektora , przepustnicy, wszystkie ew. niezczelnosci wokól i oringi wymienione i sprawdzone.. odczyt parametrów bierzacych ok. bledow brak, potencjometr organoleptycznie ok, generalnie gdy jest gorąco silnik ma ok. 900 obr. gdy na zewnątrz jest chlodniej 750, i caly czas wyczuwalne jest mniejsze lub wieksze poszarpywanie przy ruszaniu ( im zimniej tym gorzej chociaz dramatu jeszcze niema ) Generalnie te przepustnice padaly jak muchy i kupując używke moge miec tak samo a kupowanie nowej na próbe za 500zl. to sredni interes.. może ktoś rozbieral ta przepustnice na czynniki pierwsze lub ma z nią do czynienia? bede wdzieczny z sugestie..

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłeś może fote przepustnicy po czyszczeniu, jak duzy miała prześwit i czy przypadkiem nie miała luzu na sprężynach zarówno na zamknięcie jak i na otwarcie? Czy demontowałeś płytkę z ośki przy czyszczeniu?

Czy objaw wysępował bez montażu puszki na wyjściu przepustnicy?

No i czy robiłeś testy (jaki wynik) testy z jakimś sprayem rozruchowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką samą przepustnicę i ten sam problem. Niedawno wymieniałem oringi na przepustnicy i pod kolektorem, a w serwisie dodatkowo (tak przynajmniej mówili) wgrali najnowszy soft do sterownika. Silnik jednak jak poszarpywał na obrotach jałowych tak poszarpuje nadal. Po lekturze wątków tu na forum i doświadczeniach własnych śmiem twierdzić, że te typy tak mają i prędzej czy później każdy właściciel Meganki spotyka się z tym problemem. W każdym razie ja daję za wygraną - na szczęście w pozostałym zakresie obrotów silnik działa cacy więc jeżdżę do momentu aż coś się urwie. <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec dla wiedzy i potomnych.. odkrylem przez przypadek ( zaczela troche świrowac klima) ze padl mi alternator :) po zapaleniu jest niby ok 14v po mniej wiecej minucie jest już 12v i w tym momencie obroty wchodza na 900.( komputer widzi że cos jest nie tak i prubuje coś z tym zrobić) oczywiscie kontrolka ladowania gasnie idealnie i nawet nie mrugnie,, od kiedy tak jest trudno wyczuć i szczescie że nie wybralem sie gdzies dalej :-) jutro zmieniam alternator( na oko to padla elektronika w regulatorze altern) i drąże temat dalej.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!