Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 04-05


bww

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze,

poszukuję Scenica II (bez znaczenia ilość miejsc) w roczniku 2004, ewentualnie 2005 z silnikiem 1.6 lub 1.9. Chciałbym, aby to był egzemplarz serwisowany w ASO, bezwypadkowy, w cenie do 16 tyś. Szukam w zachodniopomorskim, pomorskim, ostatecznie w Warszawie.

Prośba o ocenę poniższej oferty

 

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-1-9dci-120km-7-osob-klimatroni-C27848627.html

 

Jeżeli ktoś ma na sprzedaż lub może polecić coś wartościowego prośba o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna 1.6 lub diesel 1.9, bez gazu. Strasznie ciężko znaleźć używany samochód w tym roczniku niezależnie od silnika, wyposażenia, wersji nadwozia, który nie byłby po przejściach, dlatego nie chce ograniczać się do jednego typu.

 

Dodano: 09 lip 2013 - 19:24

Panowie,

po wizytach w kilku komisach mających w ofercie Scenica, ezgemplarz z I posta nie był najgorszy, ale:

- niewiadomo, czy był serwisowany; co prawda mam VIN, ale w Renault powiedzieli, iż telefonicznie takich informacji nie podają,

- paliła się kontrolka Service,

- naklejki przy nadkolach i w bagażniku wyglądały jak pomalowane, ale po obejrzeniu kilku innych czarnych Renault na osiedlowym i sklepowym parkingu stwierdziłem, iż jest tak samo; na jaśniejszych blachach widać żółtą naklejkę stąd moje obawy,

- jedna śruba przy drzwiach była zardzewiała, druga nie,

- brak pod łokietnika, który wg mnie powinien być standardowym elementem wyposażenia (tak mi się podoba) :)

Swoją drogą po autokomisach powinna chodzić jakaś inspekcja i wysyłać na szrot te pseudosamochody, które bardziej zagrażają bezpieczeństwu niż zbyt duża prędkość na drogach.

Jeżeli chodzi o ogłoszenia prywatne to już mi się wydawało, że znalazłem fajny egzemplarz (poniżej). Co prawda jeszcze go nie oglądałem, ale raczej tego nie zrobię, bo okazało się, że obecny właściciel ma go niecały rok, sprzedaje, bo niby wyjeżdza za granicę...

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-1-9-dci-7-osobowy-klimatronic-C29827162.html

Może wypatrzycie co z nim jest nie tak, żebym nie miał dylematu, czy jechać? :)

A tu kolejny, który wyjeżdza za granicę. Wszyscy II właściciele Sceniców emigrują? B)

http://www.autotrader.pl/renault_grand_scenic_1_9_2005_r/125485655/d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał jednak na 1.6 w benzynie - boję się silnika 1.9dCi, bo sam jeździłem służbowym SC z tym silnikiem i było wszystko pięknie, dopóki w okolicy 200 tys. km nie strzelił wał korbowy, a i kilku znajomych miało problemy z wtryskiwaczami i turbinami. Ten silnik sam w sobie jest bardzo dynamiczny i auto śmiga z nim ładnie, ale przy pewnym przebiegu eksploatacja staje się ryzykowna i kosztowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- niewiadomo, czy był serwisowany; co prawda mam VIN, ale w Renault powiedzieli, iż telefonicznie takich informacji nie podają,

 

Zależy w którym ASO. W Warszawie w większości nie chcą podać. Ale w ASO na Modlińskiej podali mi całą historię przez telefon. A mój Scenic był z Holandii... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeca napisałem. Zadzwoniłem na Modlińską, gdy mój Scenic stał jeszcze u sprzedawcy w Bydgoszczy. :mrgreen: Powiedziałem, że chciałbym kupic takie a takie auto, że mam jego VIN. Niech pan podyktuje, sprawdzę. Po chwili przeczytał mi całą historią zapisaną przez Holendrów w systemie Renault - na szczęście ładnie potwierdzającą przebieg, więc szybko zdecydowałem się ostatecznie na kupno tegoż egzemplarza... :)

 

PS. Wcześniej kiedys byłem w tym ASO, ale z Dacią mojego ojca. Przy rozmowie tel. nie mówiłem nic o tym, bo nie miało to żadnego związku. ;)

Edytowane przez arekmiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy zaliczył co nieco i przodem i tyłem.Wnętrze dość zniszczone.I ten hak - jak dla mnie minus.Wyjazd,dziecko w drodze,ślub-dość częste tłumaczenia sprzedaży min.

Dwójeczka - opis w sporym stopniu nie pasuje do auta.Robiony był przód oraz tył (klapa+zderzak).Prawy tylny błotnik do dokładnego sprawdzenia-wydaje mi się,iż jest różnica odcienia lakieru między błotnikiem a klapką.Wnętrze przyzwoicie się prezentuje.Auto sprzedawane jest kilka miesięcy bez skutku i to mimo obniżki ceny o 1600 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem na Modlińską, ale życzą sobie 30zł, płatne na miejscu.

Dziękuję wszystkim za pomoc, ale z racji tego, iż nie znalazłem żadnego Scenica, który wzbudziłby moje zaufanie, stałem się szczęśliwym posiadaczem Laguny.

Można zamknąć temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!