Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocena 3 Sceniców


marcin_urs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich.

Wielkimi krokami szykuję się do zakupu Scenica 05-07r. Prośba o "rzut okiem" na te trzy egzemplarze. Zależy mi na tym aby nie trafić w jakiegoś zlepka.

Każda informacja bezcenna :D

Dzięki.

nr 1)

http://otomoto.pl/renault-scenic-C29768458.html

szykuję się w sobotę na oględziny.

nr 2)

http://allegro.pl/renault-scenic-2-0v16-ze-szwajcarii-full-polecam-i3372544543.html

po kontakcie tel. miał robioną tylną klapę i podobno nic więcej.

nr 3)

http://otomoto.pl/renault-scenic-2-0dci-150km-automat-poznan-C29756700.html

a tutaj taki dizelek mnie dzisiaj zainteresował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie 1 i 3. Nr 2 nie wchodzi u mnie w ogóle pod uwagę, gdyż ma jakieś dziwne i zupełnie niepotrzebne "upiększenia".

Osobiście bardziej skłaniałbym się do pozycji numer 3. Fajne wyposażenie, dach panoramiczny i... JASNE WNĘTRZE!

 

Polecam numer 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jasne wnętrze jest na minus ze wzgl. na psa. Ale da się z tym przeżyć.

Wracając do tematu 1-ka ma guzik od gazu przy skrzyni, czyli pewnie jakaś niemiecka licha instalacja bez możliwości legalizacji w PL. Druga sprawa zestaw głośnomówiący + gaz = służbówka. Chociaż handlarz zapiera się że wszystko udokumentowane.

Ps. Chyba zły link podałem do 1), oto poprawny http://ejauto.otomoto.pl/renault-scenic-bezwypadek-polecam-C28101629.html. Wygląda tak samo ale lepiej opisany.

W 2) te upiększenia aż tak bardzo mi nie przeszkadzają, ba kobiecie się ten najbardziej podoba. Ale jej to się zbytnio słuchał nie będę w tej sprawie :D

3)Fajny chociaż diesel bardzo mało popularny. Ciężko coś wyczytać o tej wersji silnika. Podobno ma łańcuch zamiast paska rozrządu.

Kurczę sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, ten pierwszy stoi w tym Nowym Dworze Maz. już ładnych parę miesięcy. Opis masz w moim poście, jak ja szukałem scenica. A komunikaty na desce po holendersku są a nie po niemiecku. :D Zjechał z ceną od tamtego czasu, ale widać że kicha, bo nikt nie chce kupić. Ja w końcu kupiłem holendra, bez LPG (sam założyłem) z automatem, 2007 za 20 kpln, z udokumentowanym w systemie Renault przebiegiem 100 kkm... :angry:

 

Ten drugi - Radom - i wszystko jasne. :D W dodatku jakaś sztukateria z tym wydechem. Jeśli obie rury są "czynne" to musiał jakąś rzeźbę pod spodem robić.

 

A jeśli chciałbyć z Poznania - to uważaj, bo tam jest taki srebrny automat 2005 do sprzedania - cały w szpachli - tez o nim pisałem.

 

PS. Jakbys trafił coś w Wawie to mogę pomóc w sprawdzeniu - wiem już na co patrzeć i czego słuchać przy kupowaniu 2,0i automat. :) :) :)

Edytowane przez arekmiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ArekMiz,

Czyli 1-ka odpada, a miałem się wybrać obejrzeć, zaoszczędziłeś mi czasu i paliwa. Masz browarka u mnie :mrgreen:

Jak automat się sprawuje u Ciebie, na co zwracać uwagę przy zakupie.

Możesz wrzucić jakieś zdjęcie bagażnika, tzn butli z gazem chodzi mi gł. o możliwość podpatrzenia oryginalnych spawów.

W Warszawie jest taki oto okaz ale troche przy drogi jak na wersje PH I

nr 4) http://tablica.pl/oferta/renault-scenic-scenic-ii-2-0-16-v-2006-CID5-ID2ZOxF.html#dc842dfb84

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracać uwagę na wszystko, jak to przy kupowaniu samochodu używanego - poradniki są w necie. Sprawdzić najpierw czujnikiem lakieru (mogę pożyczyć), zanim pojedzie się do ASO lub dobrego warsztatu na sprawdzenie. Wziąć nr VIN i zadzwonić do Renault na Modlińskiej (w innych salonach w Wawie nie udzielają info przez tel.) Automat - sprawdzić jak na zimno i na ciepło zmienia biegi, czy działa lockup i kickdown, czy nie szarpie, czy nie słychać niepokojących dźwięków na postoju przy wszystkich położeniach dźwigni, czy działa sekwencyjna zmiana biegów - reszta opisów też w necie.

 

Ten z linka - jedź obejrzeć i sprawdź jak powyżej. Nawet fajna wersja. Ogrzewanej szyby raczej nie ma - jest nadmuch. Sprawdzić naklejki (na forum opisano gdzie powinny być).

 

Jak chcesz, możemy się styknąć i obejrzysz mojego.

Edytowane przez arekmiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nr 4 zostawię na sam koniec jako ostateczność:mrgreen: bo trochę cena za duża, może obniży jeszcze:)

Ale bardzo chętnie wpadłbym obejrzeć twój. Bo przyznam się że nie miałem okazji przyjrzeć się z bliska sceniczkowi żadnemu. Trochę wiedzy by się przydało.

Masz może czas dzisiaj po południu?

Grzechu60

Co do nr 3) diselka z Poznania to jednak odpada. Ze wzgl. na skórzaną tapicerkę (pies by zaraz zniszczył ją całkowicie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!