Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sprzęgło czy skrzynia w mojej megi 1,9 DTI -


IRENEEE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów ;-)

 

Mam mały problem z moją renią :-/ Problem jest tego rodzaju ze słychac jakieś dziwne dzwięki(klekot, tłuczenie z pod silnika) najbardziej podczas ruszania, na biegu 1 - 2, na wyższych biegach jest tez slyszalne ale juz mniej. Te wszystkie dzwięki slychac tylko w momencie zmiany biegów na półsprzęgle, jak docisne sprzęgło do końca lub puszcze je całkowicie to jest cisza i nie wiem czy to jest wina skrzyni czy sprzęgła, ale wydaje mi sie ze jest cos ze sprzęgłem nie tak.

Jestem całkowitym laikiem w tych sprawach więc proszę was o pomoc. Może ktoś spotkał się z takim problemem i może podzieli sie doswiadczeniami :mrgreen:

 

Dzieki z góry!

Pozdrawiam Serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

[CIACH!!!][nie cytujemy całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadamy!!! :( zapraszam do regulaminu] -Robak

 

zgadzam sie z kolega, wiec wciskaj sprzegło do konca

[chyba z koleżanką :) :) - bronius]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to skrzynia. ja oprocz megane w benzynie jak widac mam jeszcze renault 19 1.9 TD i mam cos podobnego tylko nie jest to za glosne. Sprzeglo wymienilem bo juz trzeba bylo(260 tys km) i problem dalej jest. jak dla mnie to skrzynia wyeksplatowana. A co do spregla to i bardziej zuzyte to wyzej chwyta. pozdrawiam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wyrównać prędkość obrotową silnika z prędkością obrotową w skrzyni biegów, nie ma stałych wartości bo wszystko zależy od poziomu wyjściowego