Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne stuki po odpaleniu.?


Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam od jakiegoś czasu dziwny objaw przy odpalaniu, otóż dzieje się to tak raz na 10 - 15 odpaleń i na zimnym, odpala wtedy za tzw. pierwszym ale obroty przez kilka sekund są takie ze nawet obrotomierz się nie rusza dopiero po chwili wskakuje i z rury wyskakuje szara chmurka. jak go wtedy od razu zgaszę i odpalę to już jest ok. niby nie często żeby się martwic ale wole wiedzieć jakby miało mu się pogorszyć. silnik 1.9 D

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :) Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :)

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :)

Nikt was nie goni :) Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: :) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek na napinaczu, reką sprawdzałem to jest napięty, myślałem jeszcze że może jak za szybko puszcze rozruch to może nie załapuje wtedy dobrze.

 

Dodano: 23 sie 2013 - 06:25

dziś znowu. zapalił normalnie ale obrotomierz nie drgną po chwili zaczą szarpać i go zgasiłem. Potem odrazu zapalił normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pasek jest napięty to znaczy,że coś innego hamuje altka. Mogą to być łożyska. Miałem identyczne obiawy przy innym aucie i wtedy problemem okazao się łożysko alternatora. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez korbaB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

chyba będzie to łożysko bo pali ok ale doszły stuki po odpaleniu z okolicy altka.

 

Edit.

 

Witam mam pytanie gdyż dziś się problem nasilił. Po odpaleniu silnika wydobywają się dziwne stuki gdzieś z okolicy prawej strony ustępują one po około minucie na zimnym i są nie regularne. Z wujkiem próbowaliśmy znaleźć przyczynę i orzekł że to chyba łożysko altka szczególnie że w czasie stuku na jego obudowie wyczuwalne jest to stuknięcie i po około 30 sekundach pracy obudowa mocno się nagrzewa. Jak trzyma się go na wyższych obrotach to nie słychać tego. Czy łożysko może dawać takie objawy? dodam że jak włączy się światła to przez chwile przygasają się razem z wolnymi obrotami obrotami. Silnik 1.9 d więc szumy trudno stwierdzić choć zdaje mi się ze z okolic rolki szum dochodzi z takim pykaniem.

 

Kolego Maraft1 połaczyłem twoje 2 tematy w jeden, bo opisujesz w nich problem z alternatorem. Aston76

 

Dodano: 08 wrz 2013 - 08:36

co by mogło dawać jeszcze kilka stuków po odpaleniu z prawej strony? Bo ja dziś odpaliłem udało mi się zdążyć wsłuchać i jakby dochodziły gdzieś głębiej nic alternator. Mniej więcej wygląda to : stuk--------stuk stuk---stuk------stuk--------i cisza a jak dodam gazu to od razu już w ogóle nie stuka, w dodatku alternator po około minucie pracy silnika na wolnych jest dosyć mocno gorący.

 

Dodano: 08 wrz 2013 - 18:59

http://w862.wrzuta.pl/film/8SK995iJfkD/dscf6806

tutaj próbka dźwięku . głównie 15 - 22 sek. jak przytykam w tym czasie rękę to altka to czuć te stuki na obudowie bo dźwięku w komorze nie zlokalizuje dokładnie za bardzo się rozprasza.

 

Dodano: 09 wrz 2013 - 17:30

dziś pojazd poszedł na warsztat, wymienią szczotki, łożysko i rolkę ze sprzęgiełkiem. temat można zamknąć niema sensu ciagnać

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!