Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niskie napiecie na pompie ( nie zapala)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam od niedawna meganke coupe 1.9dCi phII 2001r

Auto stało 3 dni w miedzy czasie robiłem lewa tylną szybę, silniczek się zacinał-wyczyściłem. Chciałem potem go odpalić rozrusznik kręcił auto nie odpalało. W ruch poszedł plak, zapalił ale od razu zgasł. Immo wydaje mi się sprawne. Zauważyłem że pompa paliwa nie daje oznak życia, sprawdziłem napięcie na niej -ok 5,5V

(powinno być 12V? bynajmniej tak pisze na kostce) przekaźniki cykają, wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? co może być przyczyną ? gdzieś zwarcie do masy ? przetarty przewód ? czy może coś naruszyłem ściągając plastiki by dostać się do mechanizmu szyby ? - wyczytałem, że przy lewym progu idzie przewód z pompy paliwa?

A i miałbym prośbę mógłby mnie ktoś nakierować na jakiś schemat elektryczny, rozmieszczenie przekaźników do tej meganki bo nie umiem znaleźć w downloadzie.

A i aku był dobry (na początku nawet podpiąłem kable z drugiego diesla)

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam podobny problem, z tym że u siebie robiłem masę do tylnej prawej lampy (bo kierunek działał jak chciał).

Wewnątrz pod lampa znalazłem śrubkę wkręconą w nadwozie, stamtąd podpiąłem masę do układu.

Żona pojechała do sklepu, wróciła, chciała później gdzieś pojechać i samochód już nie odpalił...

Scenic PhII 1,6 16V, 99r z sekwencyjnym LPG

Immo odłączone na stałe.

<><><><><><><><><><>><><><><>

<><><><><><><><><><>><><><><>

Sprawdziłem iskrę- jest

Sprawdziłem bezpieczniki pod maską, włacznie z tym od pompy- cały

Sprawdziłem bezpiecznieki w kabinie, wszystkie ok.

Przekaźnik-cyka

Dla pewności zamieniałem przekaźniki miejscami - tak samo się zachowują

Czujnik uderzeniowy- wciśnięty

Nie słychać pompy po przekręceniu kluczyka.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dzisiaj dobrałem się do pompy, a dokładnie przewodów i kostki przy pompie (pod fotelami z tyłu).

Podłączyłem pompę na chwilę, na krótko do akumulatora - pompuje, czyli działa.

Sprawdzam zasilanie na kostce, po przekręceniu kluczyka na zapłon, napięcie skacze na chwilę na 20V i ginie.

Przekręciłem rozrusznikiem, odpalił, na chwilę, na tym paliwie co poszło wcześniej "na krótko" i zgasł.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pomocy :-)

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pomysłów brak :blink:

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaśniedziałą wtyczkę R2, znajdującą się pod plastikami lewego słupka A, przy okazji sprawdź przejścia pomiędzy wtyczką a wtyczką pompy paliwa.

Do tego potrzebne będą schematy, link masz powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest lewy słupek A? Mówimy tu o wewnętrznych plastikach lewego słupka wewnątrz auta?

Czy pomiędzy ową wtyczką R2 a wtyczką przy pompie, są gdzieś jeszcze po drodze łączenia które mogły zaśniedzieć?

Niestety Manuale są po rosyjsku, a ja nie panimaju.

Podsyłam jeszcze do sprawdzenia czy dobry przekaźnik sprawdzałem:

thumb_hosting_zdjec_1381171953__przekaznik1.jpg

A i jeszcze smostkowałem piny jak na tysunku (na zapłonie i bez) a pompa i tak nie zagdała.

thumb_hosting_zdjec_1381172001__przekaznik2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest lewy słupek A?

Ten na którym wiszą przednie drzwi :-)

Niestety Manuale są po rosyjsku, a ja nie panimaju.

Akurat do Twojego auta są po polsku, ale jak się pobiera jak leci, bez zastanowienia to tak jest. :-)

smostkowałem

tysunku

Po jakiemu to? A pewnie po rusku :blink:

A sprawdziłeś chociaż czy masz tam napięcie po przekręceniu kluczyka, czy tak na pałę wsadziłeś drut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, zmęczony jestem :-) Już zrezygnowany, po ciemaku, ze światłem z telefonu, "na pałę" wsadziłem drut :) bo przecież zwiera te piny, żeby napięcie szło dalej :blink: :) Juto po pracy zobaczę czy napięcie tam jest w którymś złączu.

Nie ściągałem jak leci. Patrzyłem Megane 1999, Meagne Scenic 1999, no i są one po rosjańskiemu.

Fakt w Megane Scenic (X64) NT 8200A już by było chyba to co szukam, tylko imho te rosyjskie są lepiej zrobione jak ten polski :-)

Jak mniemam pompa sterowana jest +, a skąd idzie do niej masa -?

Czy stąd?:

thumb_hosting_zdjec_1381178652__czujnik-masa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

mam ten sam problem, dzisiaj o godz. 13.00 odpaliłem moją Megankę normalnie i wyjechałem z garażu, po 30 minutach chciałem wjechać do garażu, a samochód po prostu przestał odpalać tzn. kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Nie słychać pompy paliwa. Po zdjęciu kanapy i dostaniu się do kostki napięcie pokazuje na mierniku 4.85V (a powinno być 12V). Co może być powodem nie działającej pompki. Chciałbym dodać, że jestem nowy na forum i muszę się z tym jeszcze połapać. Prosiłbym o szybką odpowiedz. Moje auto to Megane Coupe 2001 1.9 Dci.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji i stosować się do niego. Aston76

 

Dodano: 06 sty 2014 - 21:09

Bardzo bym prosił o pomoc.

Edytowane przez Fusz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!