Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niskie napiecie na pompie ( nie zapala)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam od niedawna meganke coupe 1.9dCi phII 2001r

Auto stało 3 dni w miedzy czasie robiłem lewa tylną szybę, silniczek się zacinał-wyczyściłem. Chciałem potem go odpalić rozrusznik kręcił auto nie odpalało. W ruch poszedł plak, zapalił ale od razu zgasł. Immo wydaje mi się sprawne. Zauważyłem że pompa paliwa nie daje oznak życia, sprawdziłem napięcie na niej -ok 5,5V

(powinno być 12V? bynajmniej tak pisze na kostce) przekaźniki cykają, wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? co może być przyczyną ? gdzieś zwarcie do masy ? przetarty przewód ? czy może coś naruszyłem ściągając plastiki by dostać się do mechanizmu szyby ? - wyczytałem, że przy lewym progu idzie przewód z pompy paliwa?

A i miałbym prośbę mógłby mnie ktoś nakierować na jakiś schemat elektryczny, rozmieszczenie przekaźników do tej meganki bo nie umiem znaleźć w downloadzie.

A i aku był dobry (na początku nawet podpiąłem kable z drugiego diesla)

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam podobny problem, z tym że u siebie robiłem masę do tylnej prawej lampy (bo kierunek działał jak chciał).

Wewnątrz pod lampa znalazłem śrubkę wkręconą w nadwozie, stamtąd podpiąłem masę do układu.

Żona pojechała do sklepu, wróciła, chciała później gdzieś pojechać i samochód już nie odpalił...

Scenic PhII 1,6 16V, 99r z sekwencyjnym LPG

Immo odłączone na stałe.

<><><><><><><><><><>><><><><>

<><><><><><><><><><>><><><><>

Sprawdziłem iskrę- jest

Sprawdziłem bezpieczniki pod maską, włacznie z tym od pompy- cały

Sprawdziłem bezpiecznieki w kabinie, wszystkie ok.

Przekaźnik-cyka

Dla pewności zamieniałem przekaźniki miejscami - tak samo się zachowują

Czujnik uderzeniowy- wciśnięty

Nie słychać pompy po przekręceniu kluczyka.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dzisiaj dobrałem się do pompy, a dokładnie przewodów i kostki przy pompie (pod fotelami z tyłu).

Podłączyłem pompę na chwilę, na krótko do akumulatora - pompuje, czyli działa.

Sprawdzam zasilanie na kostce, po przekręceniu kluczyka na zapłon, napięcie skacze na chwilę na 20V i ginie.

Przekręciłem rozrusznikiem, odpalił, na chwilę, na tym paliwie co poszło wcześniej "na krótko" i zgasł.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pomocy :-)

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pomysłów brak :blink:

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaśniedziałą wtyczkę R2, znajdującą się pod plastikami lewego słupka A, przy okazji sprawdź przejścia pomiędzy wtyczką a wtyczką pompy paliwa.

Do tego potrzebne będą schematy, link masz powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest lewy słupek A? Mówimy tu o wewnętrznych plastikach lewego słupka wewnątrz auta?

Czy pomiędzy ową wtyczką R2 a wtyczką przy pompie, są gdzieś jeszcze po drodze łączenia które mogły zaśniedzieć?

Niestety Manuale są po rosyjsku, a ja nie panimaju.

Podsyłam jeszcze do sprawdzenia czy dobry przekaźnik sprawdzałem:

thumb_hosting_zdjec_1381171953__przekaznik1.jpg

A i jeszcze smostkowałem piny jak na tysunku (na zapłonie i bez) a pompa i tak nie zagdała.

thumb_hosting_zdjec_1381172001__przekaznik2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest lewy słupek A?

Ten na którym wiszą przednie drzwi :-)

Niestety Manuale są po rosyjsku, a ja nie panimaju.

Akurat do Twojego auta są po polsku, ale jak się pobiera jak leci, bez zastanowienia to tak jest. :-)

smostkowałem

tysunku

Po jakiemu to? A pewnie po rusku :blink:

A sprawdziłeś chociaż czy masz tam napięcie po przekręceniu kluczyka, czy tak na pałę wsadziłeś drut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, zmęczony jestem :-) Już zrezygnowany, po ciemaku, ze światłem z telefonu, "na pałę" wsadziłem drut :) bo przecież zwiera te piny, żeby napięcie szło dalej :blink: :) Juto po pracy zobaczę czy napięcie tam jest w którymś złączu.

Nie ściągałem jak leci. Patrzyłem Megane 1999, Meagne Scenic 1999, no i są one po rosjańskiemu.

Fakt w Megane Scenic (X64) NT 8200A już by było chyba to co szukam, tylko imho te rosyjskie są lepiej zrobione jak ten polski :-)

Jak mniemam pompa sterowana jest +, a skąd idzie do niej masa -?

Czy stąd?:

thumb_hosting_zdjec_1381178652__czujnik-masa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

mam ten sam problem, dzisiaj o godz. 13.00 odpaliłem moją Megankę normalnie i wyjechałem z garażu, po 30 minutach chciałem wjechać do garażu, a samochód po prostu przestał odpalać tzn. kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Nie słychać pompy paliwa. Po zdjęciu kanapy i dostaniu się do kostki napięcie pokazuje na mierniku 4.85V (a powinno być 12V). Co może być powodem nie działającej pompki. Chciałbym dodać, że jestem nowy na forum i muszę się z tym jeszcze połapać. Prosiłbym o szybką odpowiedz. Moje auto to Megane Coupe 2001 1.9 Dci.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji i stosować się do niego. Aston76

 

Dodano: 06 sty 2014 - 21:09

Bardzo bym prosił o pomoc.

Edytowane przez Fusz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!