Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zerwanie pasków


Skorpioniks

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

 

Nie jechałem, gdy ruszyłem wtedy strzeliło, silnik nie zgasł sam go zgasiłem, siłą toczenia "luz" doczołgałem się na chodnik o to mi chodziło. Źle to może napisałem.

 

Jak tak czytam ile to wszystko wyniesie to nic tylko się pochlastać, nie wiem czy nie lepiej już wymienić silnik. Kolega któremu też strzelił rozrząd w 1.6 16V była to ta sama meganka tyle że kombi , dał za silnik 700 zł więc nie wiem czy nie lepiej tak. Bo rozrząd do tego + olej wiadomo+ filtry+ przekładka nie wiem czy taniej nie będzie. W sumie sam już nie wiem co robić

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale coś mi tu nie gra. Jakby strzelił pasek rozrządu, silnik natychmiast by zgasł. Co najwyżej jeszcze chwilę by po klekotał (stukanie zaworów o tłoki), aż do wytracenia energii zgromadzonej w kole zamachowym i/lub zatrzymania auta w przypadku toczenia się na biegu.

Czy ten mechanik nie pomylił czasem paska akcesoriów z paskiem rozrządu? Jeżeli pomylił, a wszystko na to wskazuje, uciekaj od niego natychmiast!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tak pękł pasek osprzętu tak jak widział, ale ten pasek wcisnął się gdzieś w kierunku rozrządu. Wczoraj przepatrzył to faktycznie zaklinował się tylko nie wiadomo gdzie. Dziś rozkrecił obudowe i stwierdził, że pasek rozrządu strzelił. Nie wiem dokładnie bo dziś nie byłem u nich a to mech który od lat patrzy na samochody które mam. Jutro będę wiedział co i jak bo podejde tam. No raczej ciężko by to pomylił, gdyż sam mówił nawet, że rozrząd powinien być cały bo jest za obudową. Chyba że ten pasek się tam wkrecił i coś zrobił.

 

Ps. Jak dzwonił to pytał mnie o rok samochodzika bo wczoraj zapomniałem z nerwów powiedzieć. Oraz jak dzwonił to pytał ile ma kw wie ktoś po co??

Edytowane przez Skorpioniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to wiem ale po co kw? :)

 

Dobra panowie bo nie chce wprowadzać w błąd i gdybać . Jutro powinienem wiedzieć wszystko na teraz wiem ,że pasek osprzętu szlak trafił i to ostro i wkręcił się gdzieś w miejsce rozrządu. Dwa że pasek rozrządu strzelił z tego wynikło "rozmowa na telefon" Jutro jak będe wiedział to napiszę co i jak wtedy będę płakać pewnie więc musicie pocieszać :)

Edytowane przez Skorpioniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha rozumiem to dlatego, dzięki za odp. Bo wiedziałem po co mu rok to oczywiste ale zastanawiałem się po kiego mu kw

 

Dodano: 10 paź 2013 - 17:01

Ok wróciłem i co się okazało. Prawdopodobna przyczyna zablokowana rolka to jest bodaj napinacza paska osprzętu, jak się mylę to mnie poprawcie ale wiadomo która. I co, pasek pękł i akurat na nie szczęście moje tam gdzie obudowa rozrządu ma wolne miejsce się wkręcił. Pękł pasek rozrządu i się stało. ALE panowie ALE, z tego co widziałem i mech też mówił tylko jeden zawór oberwał, reszta jest cała. No ale nic głowica poszła się naprawiać, nie wiem dokładnie ale planowanie coś tam z otworami zaworów wy tam jesteście spece.

No to tak do wymiany:

Rozrząd+ pompa wody

Cała głowica poszła się naprawiać czyli wszystko co tam jest.

Płyn chłodniczy chyba też ?? :)

 

No i robocizna. Czyli mówiłem mechowi czy zmieszczę się w 2 tyś mówił, że bez przesady ale pewnie z 1500 będę lżejszy w portfelu. No ale co zrobić. nie będe jej sprzedawać bo za tyś lub za 2tyś nie kupie samochodu, [cenzura] się rozbijać jakimś seicento. Wymieniać silnika na nową używkę nie zamierzam cholera wie co się kupi.

Tak , że jak by co po odebraniu samochodu napiszę ile mnie to wszystko wyniosło.

 

Ps.Jak myślicie po takim zabiegu "remont silnika" można to tak nazwać będzie się coś lepiej jechać ??

i drugie pytanie jak jeździć po takim czymś.Czyli nie dociskać go itp?? nie przekraczać pewnych obrotów ??

 

Dodano: 15 paź 2013 - 14:02

Ok wróciłem od mecha, przez sobote i niedziele nie robili nic bo głowicy nie było :)

 

To tak zapłaciłem 1500 równe znaczy było 1520 ale 20 zł nie chcieli wziąć :)

Renia chodzi teraz troszku dziwnie na jałowym tak nie równo. Ale z tego co pamiętam zawsze tak miałem może to musi się po docierać czy ki cholera wie.

Teraz odpukać pali od przekręcenia kluczykiem, czyli od kopa. Nie kręci silnikiem praktycznie nic. Jest jak na razie jeden + ;)

 

Ale cenowo co i jak:

Rolka napinająca, pasek wieloklinowy 133zł

pasek wieloklinowy krótki 17 zł

pasek wieloklinowy długi 45zł

pasek rozrządu "continental" 67zł

rolka napinająca paska rozrządu 87zł

pompa wody "RUULLE" albo ruville nie mogę odczytać z kartki :D 134zł

uszczelka głowicy 99zł

śruby głowicy 45zł

zawór ssacy 17zł

4x zawór wydechowy " zmienili jednak je też bo dziwnie wyglądały" 68zł

8x uszczelniacz zaworowy 24zł

regeneracja głowicy 250zł

Wymiana głowicy 500zł ;)

płyn chłodniczy 12 zł 1L

osłona półosi skrzyni "też musiałem wymienić już" 18 zł

 

Jakieś sugestie co i jak mam robić teraz ma się docierać, czy jeżdzić jak zawsze czyli "normalnie" ;)

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no też tak myślę :D, ale Kreciq powiedz mi bo ogarniety jesteś jakoś to się będzie docierać??, mam jeżdzić spokojnie, dynamicznie??? bo nie wiem . Mech mówił żebym jeździł jak do tej pory, ale na różnych forach są różne zdania na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!