Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stukanie w przednim kole od strony pasażera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Posiadam Megane z 96 r 1.9 D . Od kilku dni martwi mnie stukanie (głos metaliczny) w przednim kole od pasażera. Dzieje się to podczas puszczania sprzęgła (ruszania bądź zmiany biegów w trakcie jazdy). Zauważyłem również że podobny stuk ale nie zawsze pojawia się jak uruchamiam silnik i gaszę.

Jeśli ktoś wie co może być przyczyną to z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.SzMiDtEk mam taki sam problem ale wystepuje on tylko przy zimnym silniku (zaraz po wyjechaniu z garazu).Słychac ten stukot z prawej strony jak jade chwile po nierownosciach a pózniej przy zmianie biegu i jakbym nagle noge zdjal z gazu tez slychac.Jak maszynka sie troche nagrzeje (10 min po miescie) problem znika.Do Vivaldi poducha silnika wymieniona bo pierwsze przypuszczenia byly ze to poducha (gorna od strony pasazera).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!!

Mam podobny problem z moją MEGI od pewnego czasu stuka mi w prawym [ENTER]

kole stuki słuchać mniej więcej pod siedzeniem pasażera te okolice,[ENTER]

kiedy przejeżdżam przez policjanta słychać metaliczny stukot ,byłem [ENTER]

na trzepaku i nic nie wykryto ,czytałem wszystkie posty i sprawdziłem [ENTER]

wszystko ,brechami i nic czy macie jeszcze jakieś pomysły bo moje [ENTER]

mi się wyczerpały. Pozdrawiam!! A pro po zima robi swoje!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szangala, ja mam teraz takie same objawy jak Ty, i obstawiam mocowanie tylnego amortyzatora. Nie mam na razie na to czasu, ale jak chwilę znajdę to od razu wpadam do kanału i będę szarpał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, Powiem Ci jedno kiedyś wyciągałem miske olejową, i zaomniałem o poduszkach myślałem ze ona wyjdzie bez problemów ale się myliłem troche pociągłem do gury i powiedział mi kolega że czeba odkręcić poduchy więc to zrobiłem , i poczasie zaczeło tak czaskać zobaczyłem wszystkie poduch i są dobre , nie podoba misię jedna co jest z przodu pod pompą wodną niby jest dobra niejest pęknieta tylko ten uchwyt jest troche rozszeżony , niewiem jak wygląda ona nowa .Masz pojęcie jak ona wygląda nowa ,może to jest to niewiem? :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie pomogę Ci bo nigdy nie miałem do czynienia z takim silnikiem. Objawy które opisałeś wyżej pasują do moich ale ja jestem w 90% przekonany że to tył. No nic, musimy szukać bo stuki jest trudno zdiagnozować przez forum :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci powiem nigdy niemów nigdy bo jest zawsze jakieś wyjscie . Jutro jest Święto Pracy wskakuje pod MEGI i ci powiem co to jest grane .A napewno to niejest tylny amor, bo wiem napewno!!!! Zrobieie albo się dowie co to jest i Ci na pewno powiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Może to łapa mocująca skrzynie do karoserii- taki pręt skręcony o 90st- koło dzwigni zminy biegów, jesli poszły gumy wewnatrz tej łapy to suka jak silnik ostro przyspiesza lub hamuje, w ekstremalnych warunkach urywa srubę mocująca oraz wybija poduche silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie !!! tzn ruszanie, energiczna zmiana biegów, na niektórych nierównościach.

Powodem okazał się uszkodzny amortyzator przedni i on tak dziwnie hałasował.

Można szybko to sprawdzić podnosząc auto na lewarku koło opadało skokowo.

 

Pozdrawiam

Raffsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może być to wahacz (można sprawdzić podnosząc samochód wziąć breszkę poruszać czy nie ma luzów na wahaczu ) ,sprężyna (łatwo sprawdzić podnieść na lewarku i sprawdzić ręką czy nie jest nadłamana najczęściej się łamią od spodu przy dzwonie ), i przede wszystkim czy nie rozwaliły się łapy od silnika jedna jest z przodu od prawego koła silnik leży na niej odchodzi od belki sanek do łapy na której jest często montowana pompa wspomagania kierowniczego. (aby je sprawdzić wystarczy podważyć breszką i zobaczyć czy nie odchodzą od siebie ) Ewentualnie można sprawdzić czy nie ma luzów na kołach nie wiem czy to pomoże (złapać koło i energicznie poruszać jeśli czuje się przeskok może to znaczyć że łożyska wymagają wymiany)

postaram się w sobotę przejechać na złom widziałem ostatnio tam chyba 3 takie renówki to przyjże się może jeszcze coś wypatrzę co by tak mogło robić Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!