Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stukanie w przednim kole od strony pasażera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Posiadam Megane z 96 r 1.9 D . Od kilku dni martwi mnie stukanie (głos metaliczny) w przednim kole od pasażera. Dzieje się to podczas puszczania sprzęgła (ruszania bądź zmiany biegów w trakcie jazdy). Zauważyłem również że podobny stuk ale nie zawsze pojawia się jak uruchamiam silnik i gaszę.

Jeśli ktoś wie co może być przyczyną to z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.SzMiDtEk mam taki sam problem ale wystepuje on tylko przy zimnym silniku (zaraz po wyjechaniu z garazu).Słychac ten stukot z prawej strony jak jade chwile po nierownosciach a pózniej przy zmianie biegu i jakbym nagle noge zdjal z gazu tez slychac.Jak maszynka sie troche nagrzeje (10 min po miescie) problem znika.Do Vivaldi poducha silnika wymieniona bo pierwsze przypuszczenia byly ze to poducha (gorna od strony pasazera).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!!

Mam podobny problem z moją MEGI od pewnego czasu stuka mi w prawym [ENTER]

kole stuki słuchać mniej więcej pod siedzeniem pasażera te okolice,[ENTER]

kiedy przejeżdżam przez policjanta słychać metaliczny stukot ,byłem [ENTER]

na trzepaku i nic nie wykryto ,czytałem wszystkie posty i sprawdziłem [ENTER]

wszystko ,brechami i nic czy macie jeszcze jakieś pomysły bo moje [ENTER]

mi się wyczerpały. Pozdrawiam!! A pro po zima robi swoje!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szangala, ja mam teraz takie same objawy jak Ty, i obstawiam mocowanie tylnego amortyzatora. Nie mam na razie na to czasu, ale jak chwilę znajdę to od razu wpadam do kanału i będę szarpał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, Powiem Ci jedno kiedyś wyciągałem miske olejową, i zaomniałem o poduszkach myślałem ze ona wyjdzie bez problemów ale się myliłem troche pociągłem do gury i powiedział mi kolega że czeba odkręcić poduchy więc to zrobiłem , i poczasie zaczeło tak czaskać zobaczyłem wszystkie poduch i są dobre , nie podoba misię jedna co jest z przodu pod pompą wodną niby jest dobra niejest pęknieta tylko ten uchwyt jest troche rozszeżony , niewiem jak wygląda ona nowa .Masz pojęcie jak ona wygląda nowa ,może to jest to niewiem? :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie pomogę Ci bo nigdy nie miałem do czynienia z takim silnikiem. Objawy które opisałeś wyżej pasują do moich ale ja jestem w 90% przekonany że to tył. No nic, musimy szukać bo stuki jest trudno zdiagnozować przez forum :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci powiem nigdy niemów nigdy bo jest zawsze jakieś wyjscie . Jutro jest Święto Pracy wskakuje pod MEGI i ci powiem co to jest grane .A napewno to niejest tylny amor, bo wiem napewno!!!! Zrobieie albo się dowie co to jest i Ci na pewno powiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Może to łapa mocująca skrzynie do karoserii- taki pręt skręcony o 90st- koło dzwigni zminy biegów, jesli poszły gumy wewnatrz tej łapy to suka jak silnik ostro przyspiesza lub hamuje, w ekstremalnych warunkach urywa srubę mocująca oraz wybija poduche silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie !!! tzn ruszanie, energiczna zmiana biegów, na niektórych nierównościach.

Powodem okazał się uszkodzny amortyzator przedni i on tak dziwnie hałasował.

Można szybko to sprawdzić podnosząc auto na lewarku koło opadało skokowo.

 

Pozdrawiam

Raffsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może być to wahacz (można sprawdzić podnosząc samochód wziąć breszkę poruszać czy nie ma luzów na wahaczu ) ,sprężyna (łatwo sprawdzić podnieść na lewarku i sprawdzić ręką czy nie jest nadłamana najczęściej się łamią od spodu przy dzwonie ), i przede wszystkim czy nie rozwaliły się łapy od silnika jedna jest z przodu od prawego koła silnik leży na niej odchodzi od belki sanek do łapy na której jest często montowana pompa wspomagania kierowniczego. (aby je sprawdzić wystarczy podważyć breszką i zobaczyć czy nie odchodzą od siebie ) Ewentualnie można sprawdzić czy nie ma luzów na kołach nie wiem czy to pomoże (złapać koło i energicznie poruszać jeśli czuje się przeskok może to znaczyć że łożyska wymagają wymiany)

postaram się w sobotę przejechać na złom widziałem ostatnio tam chyba 3 takie renówki to przyjże się może jeszcze coś wypatrzę co by tak mogło robić Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!